LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging ADSL-abonnement bij Zonnet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
raatjes

Opzegging ADSL-abonnement bij Zonnet

Ongelezen bericht door raatjes »

In februari jl. heb ik aan Zonnet een opzegging verzonden voor mijn ADSl-abonnement hetgeen doorliep tot 1 juni 2004.

Nu wordt er toch weer abonnementsgeld ingehouden, ik heb hierover contact opgenomen met Zonnet. Hun reactie: wij hebben uw opzegging nooit ontvangen, u zult het hele komende jaar nog steeds nota's van ons ontvangen, welke u dient te voldoen. Bovendien moet ik volgend jaar opnieuw opzeggen!

Nu is mijn vraag: Mag dit zomaar? Het is voor Zonnet wel erg gemakkelijk om te zeggen dat ze een opzegging niet ontvangen hebben. Dat levert hun zomaar even 12 x 17 euro op. Makkelijker verdienen kan haast niet. Voor mij betekent het ook nog eens dat ik iedere maand 33 euro aan de KPN kan gaan betalen. Wat kan ik hier tegen doen?

Gast

Re: Opzegging ADSL-abonnement bij Zonnet

Ongelezen bericht door Gast »

Heeft u een rechtsbijstandverzekering. Zo ja, deze inschakelen.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Zoals ik het zie heb je het schriftelijk gedaan .Maar niet aangetekend .
Dan heb je natuurlijk geen bewijs tenzij je een bevestiging heeft gehad van je opzegging .
Heb je dat allemaal niet gedaan dat wordt het erg moeilijk om er vanaf te komen.
Wat heeft trouwens KPN er mee te maken .

Het is nu wel veranderd.
Het opzeggen moest in Februari nog per voorkeur schriftelijk maar nu moet het telefonisch
Dat is
hier te lezen.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Opzeggingen altijd aangetekend versturen en het ontvangstbewijs plus een kopie van je brief bewaren! Alleen dan kun je bewijzen dat er een opzegbrief is verzonden en dat ze die ontvangen hebben, dus dat de fout bij hun ligt en niet bij jou.

Daarnaast hoor je altijd een bevestiging te krijgen van je opzegging. Als je die na een maand nog niet hebt, dan is er iets mis (een bedrijf moet binnen 4 weken reageren op een brief). Medio maart had je dus onraad moeten ruiken ....

Aangezien je geen bewijzen zult hebben vrees ik dat je de pineut bent.

Gesloten