LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange unique

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
roro25

orange unique

Ongelezen bericht door roro25 »

Beste allemaal,

Heb het een beejte gehad met onze vrienden van KPN en Planet. Wil nu overstappen naar orange unique. Houdt in ADSL en mobiele telefoon en ga daardoor de helft minder betalen dan wat ik nu betaal. Er is dan officieel geen vaste lijn meer nodig. Voor de mobiele telefoon heb je twee tarieven. Een thuis en 1 buiten de deur.

Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie er van vinden of ervaringen hebben.

Op naar een 2007 zonder kpn/planet...... en iedereen een goed 2007..

Uranus1963

Re: orange unique

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik zou niet naar Orange gaan. De Klantenservice is slecht; de technische helpdesk daar zitten mensen die niets weten en dan verder heb je ook de financiele problemen van hun.

Wil je een goede provider voor een goede prijs, dan moet je naar CompuServe. Dan kom je echt virtueel thuis. Ik heb hem ook en ik doe hem nooit weer weg. Die mensen hebben kennis van zaken; ze weten het en het is allemaal snel gebeurd. Wachttijden niet aanwezig en wanneer je een mailtjestuurt naar de Technische afdeling heb je binnen 2uur antwoord. Klaar ben je.

Ze hebben ADSL2 voor 16 Mbit voor € 39,95 met Telefonie. Of een 8 Mbit voor 29,95 of een 4 Mbit voor 14,95 met telefonie.

Ze hebben geen tariefverschillen van basis naar totaal. Dat is allemaal dezelfde prijs; alleen je hebt nog een telefoon erbij.

www.compuserve.nl/adsl
of je kan ze even bellen: 09002025425 (25ct/min).

succes Uranus.

jaywalker

Ongelezen bericht door jaywalker »

Ur-anus, nu weten we het wel, dat je SalesManager bij Compuserve bent !!!!

grazer

Ongelezen bericht door grazer »

Wij hebben nu 2 maanden Unique van Orange gehad en het is waardeloos.Begin juni kreeg ik het mobieltje die kon na twee weken weer opgesturrd worden want het was defect.Na twee weken kreeg ik hem weer.Ik kon er nog niet mee bellen want ik had geen bereik in huis en de verbinding met de livebox viel weg.Ik heb een aantal keren de klantenservice van Orange gebeld en steeds het verhaal uitgelegd wat er aan de hand was.
1 Persoon van Orange stond mij netjes te woord ze had ook van alles in de pc gezet.Maar ik moest na het gesprek met haar wel weer terug bellen naar een ander nummer en daar vertellen dat er nog iets in het systeem gezet moest worden.Dit heb ik gedaan.Ik heb gebeld en verteld dat ik terug moest bellen omdat er nog iets in het systeem gezet moest worden.Ik heb die jongen wel een aantal keren moeten vertellen dat ik een probleem heb met Unique.Maar waarschijnlijk begreep hij me niet.En net toen ik weer iets zei verbrak hij de verbinding.Dus heb ik weer gebeld.Ik heb weer mijn verhaal uitgelegd deze medewerker zou mij de volgende dag 8-8-2007 terugbellen.Dit heeft hij niet gedaan.Dus ik heb die week weer gebeld en verteld dat mij een belofte is gedaan en niet is nagekomen.Nu was deze mederwerker net naar huis.Dus voor de week van 13-8-2007 weer een afspraak gemaakt dat hij mij zou bellen.Dit heeft hij niet gedaan.Ik op vrijdag 17-8-2007 weer gebeld met Orange het verhaal weer uitgelegd en nu kan ik eindelijk het hele pakket terug sturen en ben ik van Unique af.Daar ben ik erg blij om maar je moet eerst steeds de klantenservice bellen om telkens weer je verhaal uit te leggen.De service is echt niet best

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

ik heb orange voor mijn mobiele telefoon, werkt per fect!
service is fantastisch ect. ect.
en ook redelijk belangrijk, niet overal reclame zoals dat eerst bij mijn T-mobile was

grazer

Ongelezen bericht door grazer »

tja de 1 heeft geluk en de ander pech.En ik heb gewoon pech

Gesloten