Klagen via de helpdesk heeft weinig zin. De wachttijden zijn extreem lang. Ongeveer de helft van de boze bellers moest ongeveer twintig minuten wachten voordat ze daadwerkelijk een Ziggo/medewerker te spreken kregen. Als klanten een Ziggo-medewerker te spreken krijgen, is dat nog geen garantie voor succes. Volgens de Consumentenbond blijkt dat 62 procent van de klachten niet verholpen is
Ik wil via deze weg een klacht indienen over Ziggo het nieuwe product voor casema,en wel om de volgende redenen afgelopen zondag zaten wij zonder telefoon en internet,dus heb ik met mijn mobiel ziggo gebeld en wel van kwart voor vijf s'middags tot half tien avond.
En iedere keer kreeg je het rot bandje van het is op dit moment erg druk probeer het op een ander tijd stip,nou dat heb ik ook geregeld gedaan maar weer dat bandje.
Maandag morgen weer gebeld en toen was het de wachttijd duurt ongeveer vijf minuten probeer het maar weer op een andere keer,weer gebeld de wachttijd is nu tien minuten probeer het maar weer op een andere keer of kijk u via ziggo@nl maar dat is mooi maar als je op dat moment geen internet heeft heb kijken ook geen zin.
Verder had ik vrijdags te voor ook twee mailtjes gestuurd en s'maandags na de reparatie ook weer twee nu is het woensdag een noch steeds geen antwoord.
Wel ben ik er achter gekomen via een monteur die s'maandags hier in de straat een nieuw kastje in de grote kast aan het zetten was dat er iets kapot was in die kast,en het mooiste was op zijn bon stond dat de melding was van die zondagavond kwart voor zes.
Verder heb ik een vraag en wel deze ik heb een contract getekend met casema in oktober vorig jaar maar door het nu samen gaan en onder een andere naam is volgens de wet toch mogelijk dat ik daar nu onder uit kan???????
Gaarne Bericht van u en bij deze vast hartelijke dank
getekend
W.Stoof
Leeuwerikstraat 10
3471 XJ Kamerik
Laatst gewijzigd door balpen12 op 11 jun 2008 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Haal je emailadres weg!. Dit kan je veel spam en andere rotzooi opleveren. Gewoon even op wijzigen drukken en het adres weghalen, je verhaal natuurlijk laten staan.
Mvg Jor.
Bron de telegraaf.
Voor het samengaan kwamen er veel klachten binnen van @Home- en Multikabel-klanten die opeens vooruit moesten betalen en in één keer het dubbele bedrag moesten opbrengen. Dat was niet netjes en niet volgens de regels. Daar is ook een excuusbrief voor richting de klanten gegaan", vertelt Elbers. ,,Maar nu zijn we een maand verder en we krijgen nog steeds veel klachten binnen over niet-werkende techniek, mailadressen die het niet doen, onduidelijkheid over wanneer dingen gebeuren en een helpdesk die onbereikbaar is."
Zowel leden als niet-leden kunnen hun klachten kwijt bij de bond.
dat kan ik niet, alleen jij kan dat wel zelf doen. Klik aan de rechterbovenzijde van je eerste reactie op ( wijzig ), dan selecteer je het met de muis ( blauw maken ) en klik met de rechtermuisknop op verwijder, zo verwijder je het. Daarna plaats je het gewijzigde bericht.