LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen van direct-adsl naar tele2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Prosperot

Overstappen van direct-adsl naar tele2

Ongelezen bericht door Prosperot »

Hoi,

Ik heb geen vaste telefoon aansluiting en heb daarom direct-adsl van KPN.

Nou ben ik aan het kijken of overstappen naar tele2-compleet of orange iod mogelijk is, en dan de ADSL&telefoon variant.

Echter zowel bij tele2 als orange heb je een vaste telefoonaansluiting nodig (die vervolgens door hen wordt opgezegd omdat je via hen gaat bellen).

Moet ik nou echt voor die paar dagen een vaste telefoonlijn aanvragen die vervolgens weer opgezegd wordt? Ik heb al ADSL, dus overstappen zou toch ook zonder deze omweg mogelijk moeten zijn????

En als je van tele2-compleet weer terug wilt overstappen naar een andere aanbieder, heb je dan ook weer hezelfde probleem?

Ulbe

Re: Overstappen van direct-adsl naar tele2

Ongelezen bericht door Ulbe »

Persoonlijk zou ik maar even wachten met Tele2 internet,

Het Tele2 internet is zo traag en onstabiel als een slak in een pot stroop,

En daarbij is vaak de verbinding verbroken!, niet schrikken dat je dan een week geen internet hebt!,

Kennissen in de buurt hebben allebei Tele2 pakket, dit is een 4 megabit pakket, dus je verwacht dat dit sneller gaat dan mijn 1.5 megabit pakket,

De praktijk is dat zij met een 60 tot 70 kb/sec downloaden!, veel te langzaam dus!, dus helpdesk gebeld, de klant wordt daar keurig afgepoeierd door de helpdesk, terwijl ik met mijn lichter pakket 160 kb/sec haal!,

De beide kennissen willen terecht zo snel mogelijk van dit zorgenpakket af!, het is zonde van het geld,

Ik heb zelf ook het Direct ADSL Go van KPN, het is in verhouding een duur pakket, maar je hebt dan tenminste een stabiele verbinding met altijd een normale up- en download snelheid,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Dutch_com_freak

Re: Overstappen van direct-adsl naar tele2

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Ik ben het compleet met Ulbe eens... alhoewel ik het niet uitgedrukt had met een slak maar met dikke .... in een trechter :P Sorry oude werkgever :D maar nadat ik opgestapt bent deug je niet meer...

kwam overegens niet door mij dat het niet meer werkte :P wil ik niet ook :) is een leuke werkgever maar heeft beetje probs :P

ik download met 12000 en upload met 1024 :D al best een tijdje.. zijn ooit eens begonnen op 2000 en steeds verdubbeld... 4000, 8000, 12000...das geen verdubbeling maar ok :P nog steeds DIK tevreden :)

Gesloten