| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstappen van orange naar het net
-
marian.vandommelen@orange
overstappen van orange naar het net
Wie heeft er ook zoveel problemen met het overstappen van orange naar Het Net?
Door een fout van Het Net hebben ze mij afgesloten bij orange op 14 aug en tot op de dag van vandaag heb ik geen internet meer. Ik krijg het niet voor elkaar om bij Het Net internet aansluiting te krijgen.
Uren bellen veel kosten en nog steeds niks.
Als je belt vertellen ze steeds een ander verhaal en ander advies.
Wie kan mij helpen het probleem op te lossen?
Door een fout van Het Net hebben ze mij afgesloten bij orange op 14 aug en tot op de dag van vandaag heb ik geen internet meer. Ik krijg het niet voor elkaar om bij Het Net internet aansluiting te krijgen.
Uren bellen veel kosten en nog steeds niks.
Als je belt vertellen ze steeds een ander verhaal en ander advies.
Wie kan mij helpen het probleem op te lossen?
Re: overstappen van orange naar het net
Het lijkt mij dat uw nieuwe provider dit probleem moet oplossen.
Advies Consuwijzer bij probleem met Provider vaste aansluiting:
Als u een klacht heeft over de handelwijze van de aanbieders van uw vaste aansluiting, kunt u het volgende doen.
Stap 1: Dien een schriftelijke klacht in
Stuur een schriftelijke klacht naar uw aanbieder. Als deze de klacht niet naar tevredenheid of niet binnen de daarvoor geldende termijn (zie de algemene voorwaarden bij uw contract, anders kunt u 4 weken aanhouden) afhandelt, ga naar stap 2.
Stap 2: Ga naar de geschillencommissie/ het juridisch loket
Schakel de Geschillencommissie Telecommunicatie (zie www.geschillencommissie.nl) in.
Dien uw klacht schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in, maak kopie van brief en bewaar verzend- en ontvangstbewijs goed.
Advies Consuwijzer bij probleem met Provider vaste aansluiting:
Als u een klacht heeft over de handelwijze van de aanbieders van uw vaste aansluiting, kunt u het volgende doen.
Stap 1: Dien een schriftelijke klacht in
Stuur een schriftelijke klacht naar uw aanbieder. Als deze de klacht niet naar tevredenheid of niet binnen de daarvoor geldende termijn (zie de algemene voorwaarden bij uw contract, anders kunt u 4 weken aanhouden) afhandelt, ga naar stap 2.
Stap 2: Ga naar de geschillencommissie/ het juridisch loket
Schakel de Geschillencommissie Telecommunicatie (zie www.geschillencommissie.nl) in.
Dien uw klacht schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in, maak kopie van brief en bewaar verzend- en ontvangstbewijs goed.