LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overzetten van adsl signaal van ene naar andere telefoonlijn

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
irene_ivmd

overzetten van adsl signaal van ene naar andere telefoonlijn

Ongelezen bericht door irene_ivmd »

Sinds 26 april ben ik bezig om mijn adsl die nu via een vast nummer wordt doorgegeven te 'verhuizen' naar een ander vastnummer. Allemaal binnen dezelfde woning. Ik heb ruim 4 jaar een family abonnement bij versatel zonder veel klachten. Alleen het omzetten van de ene naar een andere vaste lijn schijnt onmogelijk te zijn.
Veel kosten moeten maken om almaar de status op te vragen etc. De tweede vaste lijn (die ik eigenlijk wilde annuleren) jaagt me ook nog op extra kosten. Nu heb ik afgelopen vrijdag een brief van versatel ontvangen met de mededeling dat het abonnement is opgezegd (ik heb daarom niet gevraagd). Beeindiging volgens toegezonden email per 24 januari, in brief staat 1.5.2006 en nu vandaag wordt per mail gezegd dat binnen 15 dagen het signaal wordt beeindigd.
Ik kan op een dergelijke termijn uiteraard geen andere provider vinden die een adsl kan uitvoeren.
Vandaag dus nogmaals gevraagd bij Versatel, dat moet toch kunnen!
Even had ik hoop maar de email boorde al die hoop de grond weer in.
Ik snap er allemaal niets meer van. En hoop eigenlijk dat er een oplossing kan worden gevonden, hoewel ik als een speer een andere provider heb aangeschreven.
Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook zoiets bij de hand hebben gehad. Ik zal e.e.a. ook naar versatelklachtengroep zenden.
Groet Irene

teve

Re: overzetten van adsl signaal van ene naar andere telefoonlijn

Ongelezen bericht door teve »

het lijkt mij het meest logisch dat je je bestaande abonnement opzegt en op je andere vaste lijn een nieuw abonnement aanvraagt. wat jij wilt is in feite verhuizen op het zelfde adres en dat wordt in de bureaucratie niet begrepen. succes!

Gesloten