Hallo,
Sinds enige tijd ben ik lid geworden van www.80euromail.com. Dit is een site, waar je dan aan de slag gaat met het paid to read emals systeem.
Je krijgt emails toegezonden, waarin je op een url-lik moet klikken en die desbetreffende site een bepaald aantal seconden/minuten moet vbezoeken/bekijken. Hiervoor wordt geld op je account gezet in euro's of dollars.
Als je een bepaald limiet hebt bereikt, dat door hen is vast gesteld, kun je om uitbetaling vragen. Dit wordt dan door middel van een cheque of door overboeking op een internetbankrekening ( ik heb er 1 bij moneybookers) gestort, bij deze site duurt deze betaling volgens hun condities ong. 30 dagen .
Echter heb ik op 13-02-05 reeds verzocht om de eerste uitbetaling, maar tot op heden niets ontvangen. Ik heb al vele emails naar hen gestuurd, via de zg. 'contactpage' op hun site als,op mail adressen die ik achterhaald heb, maar krijg geen enkel antwoord.
Hoe kan ik dit nu het beste aan pakken, want ik nu wel eens weten of ik dat geld nog ooit zie, waar ik me het apelazarus voor gelezen en geklikt heb.
Omdat ze geen enkel teken van leven geven, begint het voor mij toch erg veel oplichting te lijken, onder valse voorwendselen je advertenties laten bekijken.
Wete jullie nog iets hierover of heeft hier iemand ervaring mee?
Groetjes Willemiek
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] paid to read email
Re: paid to read email
Toen je lid werd, ging er toen geen lampje branden met de vraag waar het bedrijf jouw geld vandaan zou halen? Voor niets gaat de zon op, en het lijkt me niet dat een bedrijf een euro over heeft als jij een bannertje bekijkt.
Kortom: nee, ik denk niet dat je dat geld nog krijgt. Kijk ook eens in het forum over MLM ('multi level marketing') hier op trosradar.nl.
Kortom: nee, ik denk niet dat je dat geld nog krijgt. Kijk ook eens in het forum over MLM ('multi level marketing') hier op trosradar.nl.