LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor @Home Kabelinternet!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Harmke

Pas op voor @Home Kabelinternet!!!

Ongelezen bericht door Harmke »

:!: :!: :!: @Home lijkt erg goedkoop met z'n kabelinternet, maar lees eerst heeel goed wat ze aanbieden!!!
Een verbinding van 64kbit per seconde is NIET hetzelfde als 64kb per seconde!!!! 64kbit is namelijk hetzelfde als 8kb!!!!(8bits is 1byte=b) Trap hier dus niet in, zoals ik dus al bijna deed!!!!! :!: :!: :!:

Brombeer

Re: Pas op voor @Home Kabelinternet!!!

Ongelezen bericht door Brombeer »

Dit is een budget (laagste) abonnement van 17.95 per maand.
Die snelheid is iets meer dan een 56k6 modem. (56.600 bits p/s) en bij @home is dat 64Kb (64.000 bit p/s)

Harmke

Ongelezen bericht door Harmke »

dat zeg ik....... je hebt er dus nix aan........ 8)

Brombeer

Ongelezen bericht door Brombeer »

Dat is niet gezegd dat je er niets aan hebt, het is een snelheid die nu nog steeds in pc`s en laptop (modem) wordt ingebouwd. Als je meer snelheid wil hebben pak je toch een ander abonnement. Het is voor de beginner en mensen mensen met een klein buget een oplossing en niet zoals wij gelijk vet breedband. Maar niet gelijk afkatten, het is een start-optie en je hoeft het toch niet.
Ikzelf zit al 4 jaar bij @home (breedband) en zou niet anders willen, maar je kunt dan ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:shock:

Ik heb dit eerst eens nagekeken, maar jullie hebben inderdaad wel gelijk!
Je kan wel zeggen: "leuk voor starters" maar dit is wel belachelijk lage snelheid voor een zeer hoge prijs. Als je toch weinig gaat internetten kan je beter een 56k6 of ISDN gebruiken.

@home is uberhaubt duur vind ik, alleen de breedband (duurste) heeft een redelijk goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gesloten