| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op XS4ALL account gehackt (Bellen) *OPGELOST*
Pas op XS4ALL account gehackt (Bellen) *OPGELOST*
Heb het hele bedrag kredit gehad van XS4ALL, Grote klasse, elke keer netjes te woord gestaan, en geen wachttijden bij de helpdesk. Super geregeld.
Bedankt xs4all !!!
Beste lezers, even een update over mijn voorgaande verhaal van 23-05.
Net heb ik xs4all gebeld met de opmerking dat ik van mijn mail aan hun betreffende de aangifte bij de politie nog geen reaktie had ontvangen.
Mijn vraag was wat er zou gaan gebeuren en of ik per direct een advocaat moest inschakelen (liever nu als over een maand).
Ik kreeg van de Helpdeskmedewerkster te horen, na plm 4 minuten, dat ik het bedrag zou terugkrijgen en dat xs4all mij dat telefonisch zou mededelen.
Hopelijk past xs4all het stukje software wat kan doorverbinden naar andere nummers nog aan. Ik voel me nog steeds niet safe en bel minimaal 10 keer per dag naar huis om te kijken of het nummer niet weer doorgeschakeld is naar een 0900 nummer @ 0.80 per minuut.
Tot nu toe weer alle vertrouwen in xs4all en zoals gewoonlijk weer netjes te woord gestaan.
Ik hou u op de hoogte.
Bedankt xs4all !!!
Beste lezers, even een update over mijn voorgaande verhaal van 23-05.
Net heb ik xs4all gebeld met de opmerking dat ik van mijn mail aan hun betreffende de aangifte bij de politie nog geen reaktie had ontvangen.
Mijn vraag was wat er zou gaan gebeuren en of ik per direct een advocaat moest inschakelen (liever nu als over een maand).
Ik kreeg van de Helpdeskmedewerkster te horen, na plm 4 minuten, dat ik het bedrag zou terugkrijgen en dat xs4all mij dat telefonisch zou mededelen.
Hopelijk past xs4all het stukje software wat kan doorverbinden naar andere nummers nog aan. Ik voel me nog steeds niet safe en bel minimaal 10 keer per dag naar huis om te kijken of het nummer niet weer doorgeschakeld is naar een 0900 nummer @ 0.80 per minuut.
Tot nu toe weer alle vertrouwen in xs4all en zoals gewoonlijk weer netjes te woord gestaan.
Ik hou u op de hoogte.
Laatst gewijzigd door TdH op 09 jul 2010 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Pas op XS4ALL account gehackt (Bellen) *OPGELOST*
Dat zou je toch ook zelf kunnen zien op de pagina waar je dat kan instellen of het weer is aangepast? Lijkt me makelijker dan steeds bellen