LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet Internet TIME abonnement probleem

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Power2All

Planet Internet TIME abonnement probleem

Ongelezen bericht door Power2All »

Hallo,
Ik heb een vraag over een bepaald probleem met het abonnement van Planet Internet.
Ze hebben mij een abonnement aangesmeerd gebaseerd op tikken via ADSL.
Ik heb namelijk een veel betere gevonden via wanadoo van 15 euro per maand.
Het probleem is dat de eerste dag dat ik het internet probeerde alles goed werkte.
Mijn pc is een tijdje uitgebleven en niet meer aangeweest.
Nu komen ze met dat ik dagenlang op internet heb gezeten terwijl dit helemaal niet zo is (1 dag aangeweest).
Nu wilde ik hiervan af omdat voor 10 euro je gewoon moet kunnen internet zonder zo'n tijd0-limiet want zoals wanadoo dat aanbied en zelfs hetnet kun je best voor zo'n laag bedrag gewoon internetten.
Kan ik nu nog van dat contract afzien omdat ik nu nog maar 1 week lid ben ?

vuurvos

Re: Planet Internet TIME abonnement probleem

Ongelezen bericht door vuurvos »

Op de vraag of je onder het contract uitkan. Nee. Je hebt een jaarcontract getekend, en dit dien je uit te zitten (algemene voorwaarden). En de vraag of je dagenlang op het internet hebt gezeten: heb je een draadloos modem toevallig? Zo jan dan oppassen, want draadloze modems houden de verbinding in stand, ook al heb je de pc uitgezet. Ook met een draadloos modem is het zo dat als er een buurbewoner ook draadloos heeft, deze op je netwerk kan komen.

Alvast succes. :wink:

Power2All

Ongelezen bericht door Power2All »

Ok.
Bedankt.
Ik hoopte op een mooi antwoord.
Nou ja :)

Thanx

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bij het ADSL Time abonnement van Planet Intenet hoort een surftool dat gebruikt dient te worden om de verbinding aan en uit te zetten. Wanneer deze surftool niet gebruikt wordt dan kan het voorkomen dat de verbinding actief blijft. Deze kosten worden vervolgens op de gebruiker verhaald. De verbinding is namelijk niet uitgezet. Tevens biedt de surftool ook de beveiliging dat het de verbinding automatisch beëindigd bij langere inactiviteit..
beter stap over naar een normaal abonnement... economy bijvoorbeeld.. vast bedrag per maand geen gezeik geen datalimiet, en je kunt zo overstappen.. dat centengeneuk van iedere nederlander tegenwoordig.. betaal voor een beetje internetverbinding en je hebt nergens last van. 25 euri's is echt niet te veel naar mijn mening

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

nog ff.. overstappen naar wanadoo.. jammer je hebt een jaarcontract.. zie de algemene voorwaarden..

Gesloten