LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet vs KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Kimmy May

Planet vs KPN

Ongelezen bericht door Kimmy May »

Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat ik adsl heb aangevraagd bij Planet.
Voorlopig moest ik nog maar even via de telefoon internetten, het kastje zou zo snel als mogelijk worden opgestuurd.
Na een half jaar nog niks ontvangen, na een jaar nog niet. Ik ging maar eens bellen.
Ik heb een half uur aan de telefoon gezeten. Planet kon er niks aan doen en verwees mij door naar KPN, maar KPN kon er ook niks aan doen en verwees mij weer door naar Planet. Na een half uur was ik het spuugzat en ik betaal me nog steeds lens aan telefoontikken.

Weet iemand een goede, snelle en betrouwbare provider, zodat ook ik eindelijk eens met een gerust hart kan internetten????

Gast

Re: Planet vs KPN

Ongelezen bericht door Gast »

ik deel uw ervaring absoluut niet,heb zelf jaren een inbelabonnement bij planet internet gehad en tot volle tevredenheid,vorig jaar in maart overgestapt op adsl van planet/kpn en binnen een week had ik en modem en was de aansluiting geregeld,dit mag ook wel eens gezegd worden

Kimmy May

Ik ben heel blij voor u!
Ik wou dat ik dat kon zeggen, maar helaas dat gaat voor mij niet op.
En waarom niet? Dat weet ik nog steeds niet, aangezien men elkaar steeds aanwijst :cry:

Gekkie

Ongelezen bericht door Gekkie »

Ik kan u aanraden om dit via een primafoonzaak te regelen.
Dan krijgt u alle papieren mee, dat u het heeft aangevraagt en de gegevens dat u dit daadwerkelijk heeft aangevraagt.
Na een dag of 3 krijgt u een bevestiging en een code om te checken wanneer u de modem etc in his hebt, daarbij natuurlijk uw persoonlijke gegevens om te internetten.

Kimmy May

Dank u wel voor de tip, Gekkie!
En nu maar hopen dat het lukt! :wink: :D

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

al wel eens geprobeerd om via de postcode check te kijken wat mogelijk is????????

Kimmy May

Ja, dat heb ik gedaan en dat was goed :?

Gast

Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat ik adsl heb aangevraagd bij Planet.
Een paar jaar geleden maar :?:
Na een half jaar nog niks ontvangen, na een jaar nog niet. Ik ging maar eens bellen.
Na een jaar pas bellen, wat een geduld zeg.

Weet iemand een goede, snelle en betrouwbare provider, zodat ook ik eindelijk eens met een gerust hart kan internetten????
De normale manier zoals duizenden andere medelanders, binnen 2 weken geen bevestiging dan even bellen.
Je gaat toch geen jaar wachten, ik vind je verhaal dan ook een beetje rammellen.

Gast

een beetje??????????

ikke net chello opgezegt, en mijn aanvraag voor planet ligt klaar, jullie horen over een jaar wel of het gelukt is ;-)

wassink

Ongelezen bericht door wassink »

(quote)
(unquote)

Ik vind het een beetje raar verhaal, dat iemand zo lang gaat zitten wachten op een adsl-aansluiting, terwijl er toch keus genoeg is, dacht ik zo.
Ik zit zelf bij HCCnet met op dit moment maar liefst 14 verschillende ADSL-abo's, van goedkoop tot duur (afhankelijk van je wensen). Ze hebben ook nog de best geteste helpdesk, dus wat wil je nog meer. En een lidmaatschap van 10 euro per jaar mag dan toch ook geen bezwaar zijn. Je krijgt er behoorlijk wat voor terug. Ga eens naar www.hccnet.nl en kijk zelf.

JW

Kimmy May

Hahaha, wat een humor hier :?

Ik zeg altijd maar zo: geduld is een schone zaak!

Kimmy May

Ja, het is waar ik ben laks met dat soort dingen, maarja ik heb geen zin om elke keer weer hetzelfde verhaal te horen.
Ook van Zonnet heb ik een kastje gekregen en een vriend van mij die erg handig is in het aansluiten van dit soort apparatuur lukte het niet.

Als ik dan vervolgens Zonnet bel omdat ik wil dat iemand van hun dat kastje maar eens komt aansluiten dan moet ik eerst een half uur wachten voor iemand mij kan helpen en vervolgens kom ik op een wachtlijst te staan.
Het zijn toch best grote namen, dus dan verwacht ik ook wel enige service

Gast

Ik zit zelf bij HCCnet met op dit moment maar liefst 14 verschillende ADSL-abo's, van goedkoop tot duur (afhankelijk van je wensen). Ze hebben ook nog de best geteste helpdesk, dus wat wil je nog meer. En een lidmaatschap van 10 euro per jaar mag dan toch ook geen bezwaar zijn. Je krijgt er behoorlijk wat voor terug.
Ja maar helaas hanteerd HCC nog steeds een data-limietr en das nou net de reden om bij kwello weg te lopen

wassink

Ongelezen bericht door wassink »

(quote)
Ja maar helaas hanteerd HCC nog steeds een data-limietr en das nou net de reden om bij kwello weg te lopen
(unquote)

Hoe kom je daar nou bij???? Dat is alleen bij het allergoedkoopste abo. De rest is allemaal fup (fair use policy). En dit laatste wordt zeer ruim genomen. En wie is "kwello" dan wel?? Oh, je bedoelt Chello?? Man, dat is toch niet te vergelijken. Nogmaals, kijk dan zelf op de site, die ik al noemde.
Alles binnen ca. 14 dagen geregeld met een, ik weet niet hoeveel, gratis. :lol:

JW

Gesloten