LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PlayMaster

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
vanbergen007

PlayMaster

Ongelezen bericht door vanbergen007 »

Ik had op 13 februari 2013 Apple iPod Touch - 5e generatie Zwart - 32GB direct via Internet bankieren overgemaakt Euro 290,-

Voordat ik mijn bestelling ging plaatsen had ik op maandag 11 februari via mail een paar vragen gesteld over de bestelling.
Ik kreeg mail terug maar in U mail dat ik diversen cadeau erbij kreeg

mail van 11 februari had geschreven dat er GEEN nieuwe bestelling kan geplaatst worden.
op 15 februari 2013, 2 dagen later kreeg ik email dat PlayMaster financiële problemen hadden.

Op 18 februari had ik gebeld de klantenservice.. Ik had ook woensdag 20 februari gebeld naar de klantenservice Dat is per direct mijn bestelling wil ANNULEREN en wil mijn geld terug.
Dit informatie nummer 0844 30 00 08 van PLAY MASTERS heeft mij ook flink gekost en de mobiel kosten.
De telefonist centrale noteerden mijn vragen en ze zei; dat zij mij boodschap stuurde een e-mail naar de afdeling klantenservice van playmaster, MAAR helaas tot nu toe geen reactie ontvangen.
Ik had ook per mail mijn bestelling geannuleerd. En ook schriftelijk 4 keer via de post.
Mijn zoon is autisme geestelijk gehandicapt en had 1 jaar lang gespaard voor de I-pod.
Hij kijk nog steeds er naar uit wanneer een tnt post wagen voor de deur staat en hoop nog steeds dat zijn bestelling komt.

Er zijn vast meer contacten hier bij de Trots Rader aangemeld en zijn opgelicht door de playmaster?

Barman

Re: PlayMaster

Ongelezen bericht door Barman »

vanbergen007 schreef: Er zijn vast meer contacten hier bij de Trots Rader aangemeld en zijn opgelicht door de playmaster?
Als je de zoek functie gebruikt vindt je het antwoord daar op.

devious

Ongelezen bericht door devious »

vanbergen007 schreef:...
Mijn zoon is autisme geestelijk gehandicapt en had 1 jaar lang gespaard voor de I-pod.
...
Maar euh..wat wilt u nu eigenlijk na een half jaar?

vanbergen007

Ongelezen bericht door vanbergen007 »

eigenlijk niets
Ik had bij de politie aangifte gedaan maar heeft geen zin
OOk geen zin om een advocaat te betalen

Gesloten