Ik heb een mailtje gestuurd naar Edarling om mijn Premium lidmaatschap op te zeggen heb ik nog geen reactie gehad. Wel een automatische email, dat ze mn bericht ontvangen hadden. Om toch zeker te zijn dat het bericht goed was over gekomen, en dat het ook daadwerkelijk opgezegd word, ben ik gaan bellen met de klantenservice van Edarling.
Na 60 minuten naar een bandje geluisterd te hebben a 0,15 euro per minuut, dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik zo spoedigmogelijk word geholpen door een agent, heb ik het maar op gegeven.
Hoe kun je nou je lidmaatschap opzeggen zonder dat je ook maar een teken van leven krijg van Edarling.
Is het misschien verstandig om de automatische afschijving van mijn bankrekening te blokkeren voor Edarling?
Hoop dat iemand een oplossing heeft, want de recenties over het opzeggen van je Edarling lidmaatschap loven niet veel goed.
gegroet, Marthijn
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Premium Lidmaatschap Edarling opzeggen
-
marthijnbulk
Re: Premium Lidmaatschap Edarling opzeggen
Eerst even afwachten of de automatische afschrijvingen stoppen, zo niet dan een aangetekende brief sturen en betalingen storneren.
Re: Premium Lidmaatschap Edarling opzeggen
Daar heb je toch die ontvangstbevestiging voor?marthijnbulk schreef:Ik heb een mailtje gestuurd naar Edarling om mijn Premium lidmaatschap op te zeggen heb ik nog geen reactie gehad. Wel een automatische email, dat ze mn bericht ontvangen hadden. Om toch zeker te zijn dat het bericht goed was over gekomen, en dat het ook daadwerkelijk opgezegd word, ben ik gaan bellen met de klantenservice van Edarling.
Houd in de gaten of je een mail terug krijgt met en antwoord op jouw schrijven, zo niet mail dan nog eens, met referte aan je eerder verzonden mail.
Is het misschien verstandig om de automatische afschijving van mijn bankrekening te blokkeren voor Edarling?
Als je weet dat je je aan de opzegtermijn hebt gehouden en alles tot die datum is betaald, zou je dat kunnen doen ja.