Hoi iedereen,
Ik zat op een forum en ik ben nu daar weg. Ik zou graag willen dat al mijn berichten daar verwijderd worden, maar de beheerder geeft geen antwoord. Mijn berichten staan er ook nog.
Mag een beheerder die berichten gewoon laten staan? Of, als je verzoekt tot verwijdering van die berichten, is de beheerder dan verplicht tot verwijdering van die berichten?
bedankt alvast voor de reacties.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] privacy enzo
Re: privacy enzo
Als je op dat forum bent en inlogt, dan kun je een bericht dat je gepost hebt, per stuk openen en dan evt. wijzigen.
Je gaat gewoon naar het forum, daar log je in, dan ga je naar zoeken.
Daar kun je zoeken op jou naam, en dan op alles wat er door jou gezegd is.
Die reactie open je, je drukt op wijzigen in die opmerking en haal alles text weg. En dan is het dus, stuk voor stuk alles nalopen en wijzigen.
Is teringwerkje, maar toch.
Als je dan dat wilt wijzigen verwijder je alles wat er is gezegd, en dan staat er ook niets meer.
En dan nog eens die admin. aanspreken, of kijken offer meerdere admins op dat forum zitten.
SUCCES!
Je gaat gewoon naar het forum, daar log je in, dan ga je naar zoeken.
Daar kun je zoeken op jou naam, en dan op alles wat er door jou gezegd is.
Die reactie open je, je drukt op wijzigen in die opmerking en haal alles text weg. En dan is het dus, stuk voor stuk alles nalopen en wijzigen.
Is teringwerkje, maar toch.
Als je dan dat wilt wijzigen verwijder je alles wat er is gezegd, en dan staat er ook niets meer.
En dan nog eens die admin. aanspreken, of kijken offer meerdere admins op dat forum zitten.
SUCCES!
Re: privacy enzo
"Mag een beheerder die berichten gewoon laten staan?"
Ja
"Of, als je verzoekt tot verwijdering van die berichten, is de beheerder dan verplicht tot verwijdering van die berichten? "
Nee, door je bericht te plaatsen heb je toestemming gegeven aan de eigenaar om het te publiceren.
Ja
"Of, als je verzoekt tot verwijdering van die berichten, is de beheerder dan verplicht tot verwijdering van die berichten? "
Nee, door je bericht te plaatsen heb je toestemming gegeven aan de eigenaar om het te publiceren.