LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal
Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal
helmer je bent echt een tele2 gestapo
Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal
tjah..als jij dat zegt
Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal
Yesssssssss,
Sinds vrijdag weer internet !!
Ondertussen ook gebeld door Tele2.
Het blijkt dat telefonie nog niet mogelijk is in mijn gebied ???
Vreemd.... ze hebben me zelf gebeld of ik wilde overstappen.... met
als lokkertje... geen KPN meer !!
Er werd me echter verzekerd dat dit snel zou zijn opgelost.
Tot die tijd verlagen ze mijn abonnement met het bedrag dat ik kwijt
ben voor KPN. Het teveel betaalde over de afgelopen maanden is/zou
worden teruggestort. Hier neem ik voorlopig maar genoegen mee.
Beter dan al die heisa van opzeggen (evt. met behulp van rechts-
bijstand) en nieuwe provider zoeken.
Voor nu ben ik dus even uit de brand en heb gisteren gelukkig weer
vanuit huis kunnen werken.
Hoe het verder gaat.... kwestie van afwachten....
Tevreden met de gang van zaken zoals ze zijn afgehandeld door Tele2
ben ik allerminst en vertrouwen voor de toekomst zal zeker moeten worden teruggewonnen door Tele2.
Groeten,
Ruud
Sinds vrijdag weer internet !!
Ondertussen ook gebeld door Tele2.
Het blijkt dat telefonie nog niet mogelijk is in mijn gebied ???
Vreemd.... ze hebben me zelf gebeld of ik wilde overstappen.... met
als lokkertje... geen KPN meer !!
Er werd me echter verzekerd dat dit snel zou zijn opgelost.
Tot die tijd verlagen ze mijn abonnement met het bedrag dat ik kwijt
ben voor KPN. Het teveel betaalde over de afgelopen maanden is/zou
worden teruggestort. Hier neem ik voorlopig maar genoegen mee.
Beter dan al die heisa van opzeggen (evt. met behulp van rechts-
bijstand) en nieuwe provider zoeken.
Voor nu ben ik dus even uit de brand en heb gisteren gelukkig weer
vanuit huis kunnen werken.
Hoe het verder gaat.... kwestie van afwachten....
Tevreden met de gang van zaken zoals ze zijn afgehandeld door Tele2
ben ik allerminst en vertrouwen voor de toekomst zal zeker moeten worden teruggewonnen door Tele2.
Groeten,
Ruud