
Helaas mag ik het ook ondervinden

Geen id hoe het ooit is " geactiveerd" , ik maak helemaal gebruik van dit soort nieuwsgroepen! Het viel mij voor 3 weken geleden op dat er door GLOBAL COLLECT BV € 85,41 middels een automatische incasso werd afgeboekt. Dit ( zo bleek) in opdracht van usenet.nl .
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik nooit iets ( bewust) aangevinkt voor hun diensten...
Echter , na wat huiswerk kwam ik erachter dat men verdeeld over 3 jaar, 3x €85,41 geïncasseerd hadden. Ik was altijd in de veronderstelling dat dit te maken had met iets anders.....

Nu heb ik de laatste incasso gestorneerd. Uiteraard kreeg ik al vrij snel een herinnering . Omdat ze toch al wel 3x hebben geïncasseerd , en ik als klant dan ook min of meer akkoord ben gegaan met hun "voorwaarden" , zit er denk niet veel anders op dan dit bedrag toch te voldoen ? Ik heb via info@usenet.nl + mariausenet.nl een voorstel gedaan ; laatste factuur betalen, met tevens verzoek tot directe annulering mbt lidmaatschap ( in hoeverre die bestaat ).
Op deze mail vooralsnog geen antwoord ontvangen. Wel vandaag weer een " laatste herinnering" , alvorens men het uit handen gaat geven van een incassobureau . Hierop heb ik als antwoord gegeven , dat het eerst reageren op mijn mail wel zo netjes zou zijn, en dat dreigen niks uit haalt! Dat ik HUN nog 3 dagen de tijd geef om te reageren, zo niet dat ik het uit handen geef aan mijn advocaat

Wat is wijsheid ? Wie o wie kan mij helpen ?