LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Provider Glas Tweak !

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
89PB

Provider Glas Tweak !

Ongelezen bericht door 89PB »

Hebben zich gedeeltelijk losgekoppeld van KPN waardeloze TV van Sparql afspelen
van opnames schokkerige- en stilstaande beelden. Teletekst is niet te lezen letters kunnen niet vergroot worden en is niet beeldvormend de afstandbediening is heel klein voor mensen die niet goed kunnen zien, is het niet te lezen en als je iets dikkere vingers hebt, kun je de knoppen alleen met een scherp voorwerp bedienen.

Eigen dual band router werkt wel maar dan krijg je geen TV ontvangst meer er zijn niet veel dual band routers die Vlan ondersteunen de mijne dus wel maar dan ontvang je Comedy Capers.

Een Harmony Universele Logitech Afstandbediening kan wel maar dan blokkeert de geheimzinnige afstandbediening van ze dat je de software niet kunt downloaden. Zelfs mijn oude UAB 8315 van Philips geeft geen enkele reactie en dat is een tank daarmee kun je alle knoppen kopiëren van elke UAB maar niet van hun.

Als je ze wilt bereiken zijn ze heel snel zowel per mail als aan de telefoon alleen poeieren ze alles af. Voor een abbo 50/50 betaal je inclusief TV met opname respectievelijk inclusief BTW 69,89 exclusief telefoonkosten.

Kortom het zijn pioniers die aan het leren zijn hoe het wel moet over de rug van de klant. Zou er niet aan beginnen kies dan voor een alternatief. Wil het ff kwijt.

https://www.tweak.nl/

Ze hanteren ook verschillende tarieven :D

89PB

Re: Provider Glas Tweak !

Ongelezen bericht door 89PB »

MichielFRL schreef:Afstandsbediening: Het zou me niet verbazen dat deze radiografisch is en de Logitech Harmony werkt met infrarood. Kortom, dan zou de Harmony gewoon te veel verouderd zijn.

Teletekst: Ik wist niet dat het nog bestond en dat er nog gebruikers zijn. Kan je niet iets met de zoom-functie van de TV doen zodat de letters groter worden?

Schokkerig beeld: Is een live uitzending wel goed? Als je alleen de Tweak modem/router gebruikt, werkt het dan wel goed?
Michiel dat zou best eens kunnen dat met die AB bedankt voor je tip. Dan geeft Logitech verkeerde info. Ik heb ze gemaild. Teletekst lees ik niet meer geen zoomfunctie op mijn 2 jaar oude Samsung TV. Op de PC kan ik het ook lezen maar ik wil het op de TV zien.

16again

Re: Provider Glas Tweak !

Ongelezen bericht door 16again »

MichielFRL schreef:Teletekst: Ik wist niet dat het nog bestond en dat er nog gebruikers zijn. Kan je niet iets met de zoom-functie van de TV doen zodat de letters groter worden?
Teletekst is zo'n 30 jaar oud, en in de tussentijd zijn de beeldschermen alleen maar groter geworden.
Onbegrijpelijk dat teletekst dan niet leesbaar meer is. Behoort teletekst niet gewoon beeldvullend getoond te worden?

Gesloten