4 maanden geleden kreeg ik het gradiose idee een website en hosting bij purehosting te nemen.
erg leuk dus ik aangevraagd, handtekening eronder en ik zou m krijgen.Nou hij doet het hoor!
zeggen hun dan.... ok ze hebben gelijk, je drukt het adres in en je krijgt de site..teminste een mooi wit blad waar de site op moet gaan staan.
Ok inloggen om er dan wat van te maken, Niet mogelijk!Ik contackt gezocht en tot heden wisten hun ook niet wat er mis was, ik heb er na 6 oktober nix meer van gehoord!
Nu krijg ik een hele mooie rekening ervan binnen, die ik MOET betalen dat er anders vervolg komt.
Ik heb geen gebruik mogen en kunnen maken van hun diensten,ik moet nu gaan betalen voor hun fouten, en wat moet ik nu?
BETALEN!
ik heb een respoce mail gehad daarin stond dat ik dit alleen maar deed om onder het contrackt uit te komen....
wat moet ik nou met dit arrogante bedrijf aan??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pure Hosting WEL Betalen GEEN Website
Re: Pure Hosting WEL Betalen GEEN Website
Heb je dat adres vanaf meerdere pc's op verschillende locaties geprobeerd?
Krijg je dan overal alleen maar een witte pagina te zien?
Zet anders dat adres eens hier neer zodat ook de lezers van dit forum het voor je kunnen testen.
Krijg je dan overal alleen maar een witte pagina te zien?
Zet anders dat adres eens hier neer zodat ook de lezers van dit forum het voor je kunnen testen.
www.dreadsforyou.nl
ik kan er niet inkomen om mn site te veranderen, en het rare is hun weten ook niet hoe dat kan :-S hun konden er ook niet in
Het erge is mischien nog dat ik hierdoor express een andere bedrijfsnaam heb moeten nemen omdat ik deze niet kon gebruiken
maja ik zie het wel maar ik denk dat ik strax gewoon meer dan honderd gulden heb weggegooit aan niets
ik kan er niet inkomen om mn site te veranderen, en het rare is hun weten ook niet hoe dat kan :-S hun konden er ook niet in
Het erge is mischien nog dat ik hierdoor express een andere bedrijfsnaam heb moeten nemen omdat ik deze niet kon gebruiken
maja ik zie het wel maar ik denk dat ik strax gewoon meer dan honderd gulden heb weggegooit aan niets
Dit is wat ik te zien krijg
Voor heraansluiting van uw website neem contact op met Pure Hosting.
Daarboven staat in dikke letters :
This Account Has Been Suspended
Persoonlijk zou ik er ff een erug serious telefoontje aan wagen !!!
laat nadien even horen hoe het afgelopen is.
Erg veel succes gewenst.
Voor heraansluiting van uw website neem contact op met Pure Hosting.
Daarboven staat in dikke letters :
This Account Has Been Suspended
Persoonlijk zou ik er ff een erug serious telefoontje aan wagen !!!
laat nadien even horen hoe het afgelopen is.
Erg veel succes gewenst.