LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] quicknet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
frank van de belt
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:32

quicknet

Ongelezen bericht door frank van de belt »

Quicknet,

Dit bericht is namens mijn ouders. Deze hebben internet aangeschaft via Quicknet ADSL. Dit is meer dan 2 maanden geleden aangevraad. De eerste keer was de aanvraag niet goed binnen gekomen. Inmiddels is dit wel gebeurt, maar het werkt nog steeds niet. Alles is goed geistalleerd, maar internet, ho maar. Het heeft een week gewerkt, en inmiddels is het weer niet mogelijk. De sercvice via de helpdesk is zeer slecht. Papieren worden opgestuurd, en gefaxed, maar komt niet aan. Het probleem is bekend, er is te weinig capaciteit in meppel. Helaas wil quicknet dit niet toegeven. Maar het annuleren van het abonnement willen ze ook niet aan. Het hele verhaal leverd veel frustratie op. Als iemand nog een tip heeft, hoor ik het graag.

Frank :x

Consumentenwinkel NL
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 dec 2003 21:27

Re: quicknet

Ongelezen bericht door Consumentenwinkel NL »

Beste Frank van de Belt,



U geeft aan dat uw adsl verbinding nu totaal niet meer werkt en dat het niet mogelijk is, bedoelt u hiermee dat uw verbinding gewoon niet werkt (door instellingen apparatuur) of dat de lijn niet meer goed is? Wij gaan er vanuit dat Quicknet gewoon te kort schiet in hun verplichten, zij moeten zorgen voor een goede lijn! Dat is eenvoudig te testen of de lijn goed is. Als de lijn goed is dan heeft Quicknet 80% van haar verplichtingen voldaan, resteert alleen nog de apparatuur die zij hebben geleverd. Aangezien wij nu onderzoek doen naar de service en kwaliteit van ISP's willen wij u graag bij dit probleem helpen. Wat kunnen wij voor u doen? Wij kunnen samen met u kijken of de lijn goed is, is de lijn goed dan moet het probleem bij u gezocht worden, is de lijn niet goed dan heeft Quicknet het niet goed op een rijtje en zullen zij actie moeten ondernemen. Doen zij dat niet dan heeft u recht om de betalingen aan Quicknet tijdelijk te stoppen in afwachting van een reactie van Quicknet. In dat stadium kunnen wij u eventueel juridisch bijstaan. U kunt ons e-mailen en wij zullen dan contact met u opnemen.


Alle hulp is natuurlijk gratis, wij vragen hier niks voor!! Voor vragen kunt u ons altijd e-mailen!


Met vriendelijke groet,



Consumentenwinkel Nederland

Gesloten