Hallo,
Ik heb recentelijk tickets gekocht via het bedrijf Ravepas. Hier is echter het een en ander misgegaan.
Ravepas is een bedrijf waar je voor tien euro een lidmaatschap kan kopen waarmee je op bepaalde feesten geen servicekosten hoeft te betalen en soms ook korting kunt krijgen. Ik ben een tijdje geleden lid geworden, en heb twee weken geleden drie tickets gekocht voor een feest.
Daar je met Ravepas geen servicekosten hoeft te betalen kocht ik drie kaartjes, één voor mij en twee voor twee vrienden. De tickets kregen we via de mail toegestuurd en namen we uitgeprint mee naar het feest. Toen we echter naar binnen wilden werd ik als eerste nog wel toegelaten, maar mijn twee vrienden niet. Wat bleek: alle tickets hadden dezelfde barcode. We waren genoodzaakt om twee andere tickets aan de deur te kopen, wat neerkwam op €30,- euro.
De dag erna keek ik de tickets die ik via de mail ontvangen had nogmaals na en inderdaad: het waren aparte bestanden maar alledrie met dezelfde barcode. Dit betekent dat ik drie maal heb betaald voor hetzelfde product. Ik heb vervolgens Ravepas gemaild met de vraag om het te veel betaalde geld over te maken naar mijn rekening.
Na een mailwisseling waar enkele feiten aan hun kunt systematisch werden genegeerd werd mij een mail gestuurd met de boodschap dat 'ik niet in staat ben om mee te werken' en dat mijn pas wordt gedeactiveerd.
Ik vind dit simpelweg choquerend gedrag voor een bedrijf, en op zijn zachtst gezegd niet kunnen. Nu zij alle communicatie weigeren, wat kan ik nu doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ravepas
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Ravepas
Aangifte van oplichting doen?
Je hebt voor 3 producten betaald, en vervolgens maar 1 (juist) product gekregen.
Heb je de andere kaartjes nog? En de mail met bijlagen (= bewijs)?
Je hebt voor 3 producten betaald, en vervolgens maar 1 (juist) product gekregen.
Heb je de andere kaartjes nog? En de mail met bijlagen (= bewijs)?