LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ReleaseGaming world

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dive59

ReleaseGaming world

Ongelezen bericht door dive59 »

In Sept heeft zoon een pre-order gedaan bij een online gamezaak.
Release gaming world.
Black ops , special edition, die begin Nov uit zou komen.
Afijn, 80 euro overgemaakt en op de dag van release geen spel.
Zoon pisnijdig , ik mijn schouders ophalend.
Afijn, ik de volgende dag gebeld en ja sorry "We hadden te weinig, maar zodra het binnen is, sturen we het op" Ws deze week nog.
Zaterdag nog geen spel, ik gebeld, kreeg ik iemand aan de lijn die onverstaanbaar Nederlands sprak.
"Ja, sorry maar deze game is niet meer te verkrijgen" kon ik nog nét verstaan.
Ik wilde mijn geld terug en dat was prima.
Na een week nog steeds geen geld, maar wel een excuusbrief met een bon van 30 Euro erbij als ik weer wat wilde bestellen.
Ja ja, ik bestel natuurlijk niks meer bij jullie

We zijn nu ruim een maand verder en ik heb gedreigd met aangifte via de mail, ik werd meteen ( 23.00) gebeld en er werd gezegd dat ik het deze week zou krijgen.
Dat was dinsdag.
Nu was het zaterdag ( 1/12)en ik heb het nog steeds niet.
Ik weer gemailt, dat ik er ernstig moe van was en dat ik nu het formulier van aangifte aan het invullen was.
Meteen ging mijn telefoon

Weer die onverstaanbare jongen, die mij vertelde dat ze het gisteren overgemaakt hadden en of ik hen tot woensdag de tijd wilde gunnen want dan was het zéker op mijn rekening.
Gedaan en weer niet overgemaakt.
Ik heb nu aangifte gedaan en ben naar de politie geweest en de bank van de heren of ze mijn geld terug konden halen .
Schrijven vd politie overigens.
Helaas kunnen ze weinig doen want ik heb niets zwart op wit omdat deze heren altijd bellen en nooit terug mailen.
Ik mail hen nu niet meer, want het zet geen zoden aan de dijk en daarbij wil ik ze niet meer spreken.
http://releasegamingworld.nl/
Weet je ik vind het jammer dat mijn zoon zijn zuur verdiende geld kwijt is en ik ben pissed off vanwege dit soort gedrag door wat jonge gasten die denken dat ze snel rijk kunnen worden.
Ik zal er alles aan doen om het terug te krijgen, desnoods bij de rechter. Ik laat dit niet zomaar over mijn kant gaan, zijn ze helemaal van de pot gerukt

Ik heb overigens wel de mails dat ik betaald heb en naar wie, en alle mails die ikzelf gestuurd heb naar hen, maar nooit antwoord op kreeg maar gebeld werd

alfatrion

Re: ReleaseGaming world

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik begrijp dat je dit erg vervelend vind, maar op deze manier los je niets op.

Je moet Release Gaming World schriftelijk in gebreke stellen en ze een redelijke termijn tot nakoming gegeven. Hierin moet ook staan dat na deze datum aansprakelijk houd voor de schade. Na deze termijn zijn ze in verzuim, kun je de koop ontbinden en kun je aanspraak maken op de wettelijke rente en incassokosten.

Als je dit niet doet zul je een zaak bij de rechter verliezen. Overigens geven ze zelf aan aangesloten te zijn bij een geschillenbureau.

dive59

Ongelezen bericht door dive59 »

alfatrion schreef: Overigens geven ze zelf aan aangesloten te zijn bij een geschillenbureau.
Ik vraag mij af bij welke???

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

dive59 schreef:
alfatrion schreef: Overigens geven ze zelf aan aangesloten te zijn bij een geschillenbureau.
Ik vraag mij af bij welke???
gewoon lezen op de website?
2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde,

zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

imredp

Ongelezen bericht door imredp »

Beste meneer,

ik ben 16 jaar en was zeer enthousiast toen ik achter deze site kwam. Ik heb 18-12-12 een bestelling gedaan en ik ben er toen achter gekomen via een mail van hun dat ze ermee gestopt waren en alles zouden terugbetalen. Nu is het ruim een maand later en ik heb niks terug. Mijn moeder zegt dat ik het het best via de bank kan terugvragen. Kan dit? Of moet ik het anders oplossen?

Gesloten