LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] S oliver webshop

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Marjolein2009

S oliver webshop

Ongelezen bericht door Marjolein2009 »

2e paasdag een bestelling gedaan bij deze shop, geld afgeschreven maar tot op heden geen pakketje.
Email gestuurd , geen reactie, nogmaals gestuurd en oeps ze konden mijn bestelling niet terug vinden, ze zouden het geld zsm terug storten.
Heb hier dus redelijk een hard hoofd in.

Iemand ervaring met deze dubieuze shop en kan iemand mij misschien vertellen waar we melding kunnen maken zodat andere consumenten gewaarschuwd zijn.

Alvast bedankt,
Marjolein

Regggy

Re: S oliver webshop

Ongelezen bericht door Regggy »

1) Het is een grote internationale keten
2) Je kunt er op rekening betalen, dan had je nog geen kosten gehad, waarom hier niet voor gekozen als je e.e.a. niet vertrouwde?
3) Er is blijkbaar iets mis gegaan met je bestelling. Je mailt erover, krijgt antwoord en krijgt je geld terug.

Wat is precies het probleem hier? Heel vervelend dat je bestelling niet goed is doorgekomen, maar om dit nu meteen 'dubieus' te noemen lijkt me ook overdreven..

Marjolein2009

Ongelezen bericht door Marjolein2009 »

Beste

Als ik geen vertrouwen had had ik er geen bestelling geplaatst.

Ik vind het erg vreemd dat ik via hun site wordt doorgelinkt naar de betaal site, geld overmaak maar vervolgens geen kleren krijgt, lijkt mij niet de normaalste zaak van de wereld.

Door de laksheid van communiceren, en de reviews (later opgezocht, ja had ik wellicht eerder moeten doen) heb ik er nu een hard hoofd in.

Maar ik begrijp dat jij tevreden bent, helemaal prima.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

V.w.b. de "laksheid": in grote delen van Europa was en is het Paasvakantie. Veel bedrijven zijn niet op volle sterkte in deze periode. Heerlijk rustig bij mij op het werk....

aspera

Ongelezen bericht door aspera »

Bij de gevonden klachten over deze webshop zie ik dat al vele jaren geld niet wordt teruggestort..... Zie o.a. op KlachtenKompas en klacht.nl.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

aspera schreef:Bij de gevonden klachten over deze webshop zie ik dat al vele jaren geld niet wordt teruggestort..... Zie o.a. op KlachtenKompas en klacht.nl.
Het lijkt me dat ze uiteindelijk wel terugstorten. Anders was er toch allang actie ondernomen tegen dat bedrijf? Maar aangezien de meeste mensen wel een klacht op een site gooien maar meestal niet de uitkomst melden ontstaat er een vertekend beeld.

Gesloten