hallo, ik heb sinds 5 augustus telefoon en internet via scarlet-one, het adsl werkt goed, maar de telefoon is elke keer dood, verschillende malen gebeld bij de buren 15 minuten aan de telefoon, en dan te horen krijgen u moet hem rizetten, de stekker er uit en 3 minuten wachten en dan moet hij het weer doen, dat dus bijna elke dag nu.
ook wordt het modum en de adaptor heel heet, er komt een brand lucht uit, heb toen een zeer kwaaie email gestuurd en ik werd zowaar terug gebeld. ik zou een nieuw modum krijgen, dat was op 24 augustus het is nu 2 september en ik heb nog steeds geen nieuw modum, heb nu een email gestuurd naar scarlet, en gezegd als er brand uit breekt is scarlet hiervoor aansprakelijk, de service is zeer slecht.
met vriendelijke groet,
cj wagemans
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] scarlet
-
Re: scarlet
Dit hoort toch helemaal niet thuis in het DIVERSENforum? Er wordt al genoeg over telefoonaansluitingen geschreven in het forum dat daarvoor speciaal bedoeld is, OOK over scarlet zelf.
Onnodig topic, dus.........
Onnodig topic, dus.........
In februari aangevraagd.Precies 4 maanden later in juni een monteur geweest.Meneer had geen zin???????????? om een kabel naar de computer te leggen.Dit kon volgens hem niet.Koopt u maar een accespoint kastje en een draadloze netwerkkaart mevrouw.Extra kosten 125 euro.
Nu na 8 maanden is er nog geen telefoon via scarlet.
Het enige is dat ik alleen de internetrekening krijg.
Scarlet reageert zelfs niet op aangetekende brieven.
Emails worden al helemaal niet beantwoord.
Ik heb een keer ruim 90 minuten moeten wachten bij de helpdesk
Nu na 8 maanden is er nog geen telefoon via scarlet.
Het enige is dat ik alleen de internetrekening krijg.
Scarlet reageert zelfs niet op aangetekende brieven.
Emails worden al helemaal niet beantwoord.
Ik heb een keer ruim 90 minuten moeten wachten bij de helpdesk
ik heb in februarie 2005 mij aangemeld voor scarlet one en binnen 8 weken zou alles aangesloten zijn.
nou mooi dus niet , alleen mijn mobieltje was binnen 10 weken geactiveerd.
na 3 maanden wachten en veel bellen was ik nog steeds niet aangesloten op internet en telefoon.
ik heb dagelijks aan de telefoon gezeten , ja mijn scarlet mobiel wel te verstaan omdat ik verder dus geen telefoon had op dat moment maar er waren zoveel wachten voor mij steeds dat ikook nog eens gigantische hoge mobiele telefoon rekeningen kreeg die varieerden van €179 tot €293.78 waarvan de kosten van scarlet klanten service per maand zo rond €150 a €200 waren.
ik heb na eindelijk iemand aan de lijn gekregen te hebben gevraagd hoe dat nu zit met de hoge telefoon kosten die ik steeds moet maken om hun aan de lijn te krijgen (voor de diensten die hun niet willen leveren waar ik inmiddels wel al voor betaal )of ik daar mischien iets voor terug zou krijgen wordt er alleen maar doodleuk gezegd sorry mevrouw het is hier ontzettend druk.
nu heb ik in juli eindelijk mijn adsl lijn gekregen en die werkt verder ook wel redelijk maar nog steeds doet mijn telefoon het niet zoals beloofd.
na 5 dagen zou mijn telefoon het ook doen en zou mijn nummer toegestuurd worden , nou mooi dus niet.
het is nu 5 september en mijn telefoon doet het nog steeds niet!
dus ik zou zeggen tegen iedereen die er ook aan wil beginnen:
vraag eerst een aanvullende uit kering aan boven op je loon om de kosten die je nog gaat maken te kunnen dekken.
ga na je aanvraag rustig eerst op wereld reis ze komen toch niet volgens de afspraak die ze met je maken het kan wel een half jaar duren op z'n minst.
neem vakantie dagen op als u scarlet klanten service moet bellen die zult u hard nodig hebben om er door te komen.
beter nog als je een goed werkende internet verbinding hebt en je belt al jaren via de kpn , blijf het dan daar bij houden en stap niet over.
dat scheelt je een hoop geld , ergenissen en ellende
[/b]
nou mooi dus niet , alleen mijn mobieltje was binnen 10 weken geactiveerd.
na 3 maanden wachten en veel bellen was ik nog steeds niet aangesloten op internet en telefoon.
ik heb dagelijks aan de telefoon gezeten , ja mijn scarlet mobiel wel te verstaan omdat ik verder dus geen telefoon had op dat moment maar er waren zoveel wachten voor mij steeds dat ikook nog eens gigantische hoge mobiele telefoon rekeningen kreeg die varieerden van €179 tot €293.78 waarvan de kosten van scarlet klanten service per maand zo rond €150 a €200 waren.
ik heb na eindelijk iemand aan de lijn gekregen te hebben gevraagd hoe dat nu zit met de hoge telefoon kosten die ik steeds moet maken om hun aan de lijn te krijgen (voor de diensten die hun niet willen leveren waar ik inmiddels wel al voor betaal )of ik daar mischien iets voor terug zou krijgen wordt er alleen maar doodleuk gezegd sorry mevrouw het is hier ontzettend druk.
nu heb ik in juli eindelijk mijn adsl lijn gekregen en die werkt verder ook wel redelijk maar nog steeds doet mijn telefoon het niet zoals beloofd.
na 5 dagen zou mijn telefoon het ook doen en zou mijn nummer toegestuurd worden , nou mooi dus niet.
het is nu 5 september en mijn telefoon doet het nog steeds niet!
dus ik zou zeggen tegen iedereen die er ook aan wil beginnen:
vraag eerst een aanvullende uit kering aan boven op je loon om de kosten die je nog gaat maken te kunnen dekken.
ga na je aanvraag rustig eerst op wereld reis ze komen toch niet volgens de afspraak die ze met je maken het kan wel een half jaar duren op z'n minst.
neem vakantie dagen op als u scarlet klanten service moet bellen die zult u hard nodig hebben om er door te komen.
beter nog als je een goed werkende internet verbinding hebt en je belt al jaren via de kpn , blijf het dan daar bij houden en stap niet over.
dat scheelt je een hoop geld , ergenissen en ellende
[/b]