Ik probeer sinds 1/2 december mijn Wanadoo abonnement te beeindigen. Volgens hun site kan dit alleen telefonisch. Na 5 telefoontjes is er echter nog niks in gang gezet.
Eind december stuur ik een aangetekende brief. Hierop blijft elke reactie van Wanadoo uit. Weer bellen, weer wete ze niks zinnigs te vertellen. Inmiddels een ander tel. nummer aangevraagd bij KPN zonder ADSL. Echter nog steeds geen bevestiging van Wanadoo.
In Januari weer een aangetekende brief gestuurd. Krijg ik enkele weken later een bevestiging van mijn beeindiging abonnement. Maar.....2 dagen nu die brief krijg ik een nieuwe brief waarin ze een nieuw abonnement bevestigen en in gang zullen zetten (heb ik nooit opdracht toe gegeven).
Inmiddels zie ik dat de facturatie voor het nieuwe abonnement al gestart is. Heb e.e.a. direct laten stoneren en blokkeren.
Elke vorm van communicatie en initiatief van Wanadoo blijft uit.
Ik voel me schandalig behandeld. Vele beluren en frustratie hebben ze al op hun conto staan.
Ik ben het helemaal zat. Weet me geen raad meer. Wat moet ik doen als ze blijven aanhouden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schandalige behandeld bij beeindiging abonnement Wanadoo
Re: Schandalige behandeld bij beeindiging abonnement Wanadoo
Ik heb het opzeggen per telefoon voor de zekerheid opgenomen.
Vertrouw die lui voor geen meter.
Vertrouw die lui voor geen meter.
Re: Schandalige behandeld bij beeindiging abonnement Wanadoo
Blij dat ik van die club af ben.
September 2004 aanvullend abonnement genomen voor virusscan op e-mail. Nou de virussen vlogen daarna om m'n oren.
Half oktober weer contact, oh sorry hoor u betaalt wel maar we hebben vergeten te activeren.
Ik vraag dus netjes om kosten van 2 maanden retour te boeken, als je niet levert hoef ik er niet voor te betalen. Nou dat kon ik wel vergeten.
Dus ik heb opgezegd. Krijg ik begin december een telefoontje van Wanadoo, u heeft opgezegd..goh wat jammer kunnen we daar wat aan veranderen? Ja hoor boek maar 2 maanden anti-virusscan terug op mijn rekening. Ze gingen kijken wat ze konden doen.
Nou ze hebben gekeken, maar niets gedaan, 16 december weer contact, toen daadwerkelijk opgezegd......
In februari weer geld van mijn rekening afgeschreven, ik weer gebeld, ik had opgezegd weet u nog???
Het antwoord: Ja mevrouw maar u heeft 1 dag te laat opgezegd, u had uiterlijk 15 december op moeten zeggen. Dus ik zat nog een jaar aan dat abonnement vast.
November 2005 weer gebeld, die opzegging is toch wel actief? Nee mevrouw u heeft niet opgezegd......Toen heb ik een paar lelijke dingen gezegd (mag niet, weet ik). Uiteindelijk abonnement wel beeindigd.
Ben vanaf juli 2004 bij HETNET, die verlenen gelukkig goede service.
Maar het mooiste komt nog
Belt er gisteren een marketing bureau om te vragen waarom ik bij Wanadoo ben weggegaan.....waren ze verbaasd dat ik ze niet te woord wilde staan....
September 2004 aanvullend abonnement genomen voor virusscan op e-mail. Nou de virussen vlogen daarna om m'n oren.
Half oktober weer contact, oh sorry hoor u betaalt wel maar we hebben vergeten te activeren.
Ik vraag dus netjes om kosten van 2 maanden retour te boeken, als je niet levert hoef ik er niet voor te betalen. Nou dat kon ik wel vergeten.
Dus ik heb opgezegd. Krijg ik begin december een telefoontje van Wanadoo, u heeft opgezegd..goh wat jammer kunnen we daar wat aan veranderen? Ja hoor boek maar 2 maanden anti-virusscan terug op mijn rekening. Ze gingen kijken wat ze konden doen.
Nou ze hebben gekeken, maar niets gedaan, 16 december weer contact, toen daadwerkelijk opgezegd......
In februari weer geld van mijn rekening afgeschreven, ik weer gebeld, ik had opgezegd weet u nog???
Het antwoord: Ja mevrouw maar u heeft 1 dag te laat opgezegd, u had uiterlijk 15 december op moeten zeggen. Dus ik zat nog een jaar aan dat abonnement vast.
November 2005 weer gebeld, die opzegging is toch wel actief? Nee mevrouw u heeft niet opgezegd......Toen heb ik een paar lelijke dingen gezegd (mag niet, weet ik). Uiteindelijk abonnement wel beeindigd.
Ben vanaf juli 2004 bij HETNET, die verlenen gelukkig goede service.
Maar het mooiste komt nog
Belt er gisteren een marketing bureau om te vragen waarom ik bij Wanadoo ben weggegaan.....waren ze verbaasd dat ik ze niet te woord wilde staan....
Re: Schandalige behandeld bij beeindiging abonnement Wanadoo
Lijkt mijn eigen ervaring dus wat jij beschrijft. Zie ook topic Wanadoo verderop.
Sinds ik het anti virus programma heb, vliegen ieder dag zeker tien tot twintig mails met virussen binnen.
Hetzelfde gedoe met opzeggen en niet opzeggen. Ik heb alleen vijf maanden geleden een vraag over dat programma gesteld en dus na vijf maanden krijg ik een mailtje waarin een automatische opzegging van hun zijde over het anti virus programma wordt gedaan. Opnieuw aansluiten kan niet alleen als je wederom een jaar abonneerd.
Nu ben ik dus meer dan een week van dat anti virusprogramma ag en wat blijkt, krijg ook niet een maar dan ook niet een mailtje met een virus binnen.
Fijn systeem van wanadoo. Zwaar af te raden dus.
Overigens heel Wanadoo is zwaar af te raden.
Zo langzamerhand moet de server van Tros Radar door zijn voegen zakken van de klachten over wanadoo die hier gepost zijn.
Sinds ik het anti virus programma heb, vliegen ieder dag zeker tien tot twintig mails met virussen binnen.
Hetzelfde gedoe met opzeggen en niet opzeggen. Ik heb alleen vijf maanden geleden een vraag over dat programma gesteld en dus na vijf maanden krijg ik een mailtje waarin een automatische opzegging van hun zijde over het anti virus programma wordt gedaan. Opnieuw aansluiten kan niet alleen als je wederom een jaar abonneerd.
Nu ben ik dus meer dan een week van dat anti virusprogramma ag en wat blijkt, krijg ook niet een maar dan ook niet een mailtje met een virus binnen.
Fijn systeem van wanadoo. Zwaar af te raden dus.
Overigens heel Wanadoo is zwaar af te raden.
Zo langzamerhand moet de server van Tros Radar door zijn voegen zakken van de klachten over wanadoo die hier gepost zijn.
Re: Schandalige behandeld bij beeindiging abonnement Wanadoo
hallo
totdat te bij het net gaat opzeggen en dan heb je hetzelfde probleem als bij wannadoo ook een grote rotzooi en oplichterzootje. dus met andere woorden bij iedere provider is het volgens mij het zelfde.
totdat te bij het net gaat opzeggen en dan heb je hetzelfde probleem als bij wannadoo ook een grote rotzooi en oplichterzootje. dus met andere woorden bij iedere provider is het volgens mij het zelfde.