LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Servicenummer @Home 0900-8112

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Servicenummer @Home 0900-8112

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had een stroring op mijn pc en had geen internetverbinding meer dus ging ik die klantenservice van @Home bellen om het probleem op te lossen.
Ik belde het nummer 0900-8112 en kreeg te horen dat dit een betaalnummer is. Via toets 2 voor klantenservice, vervolgens 1 voor internetverbinding.
Kreeg te horen: alle onze medewerkers zijn in gesprek, even geduld alstublieft. Oke even geduld had ik wel. Na 1 minuut wachten kreeg ik nog steeds te horen dat ik even gedulds moest hebben. Na 2 minuten had ik nog niemand aan de lijn. En na 3 minuten kreeg ik steeds maar te hore: al onze medewrkers zijn in gesprek, even geduld alsublieft. Na 4 minuten kreeg ik nog steeds niemand aan de lijn. Dus nog maar langer wachten. Maar na 5 minuten kreeg ik nog steeds niemand aan de lijn en hoorde ik maar steeds: Al onze medewekers zijn in gesprek, even geduld alsublieft. Na 6 minuten kreeg ik nog niemand aan de lijn. Ik werd toen zo verschrikkelijk kwaad dat ik heb opgehangen. Toen ik daarna ging checken hoeveel mij dit telefoontje heeft gekost was dit: 9,80 euro!!! Ik vind dit schandalig!!!!!

Gast

Re: Servicenummer @Home 0900-8112

Ik heb ook een keer gebeld met het klantenservicenummer van @Home en ook moest verschrikkelijk lang wachten totdat ik iemand eindelijk aan de lijn kreeg. Het is inderdaad schandalig, want je moet ook nog betalen voor dit nummer.

Gast

Hoe lang heb je gebeld dan ????
volgens mij klets je uit je nek voor 9,80 kun je bij 100 minuten bellen met dat nummer !!!!!!!!!!!! dus 1 uur en 4 min.

Met dringende problemen kun je natuurlijk ook bellen met de Klantenservice op 0900 – 8112 (0,10 per minuut).

Gast

herstel 1 uur en 40 minuten.

en als je nmet je prepaid belt is dat natuurlijk eigenschuld, hier kan @home en andere nummers die jij gebruikt niets aan doen.

Gast

Yo, klopt, was hetzelfde bedrag ongeveer kwijt na tig telefoontjes met m'n mobiel, dus laat staan na een gesprek van 6 minuten, neem dan een andere telefoonprovider, er wordt altijd gezegd, dit gesprek kost €xx,xx per minuut PLUS de kosten voor uw mobiele telefoon...

Gast

6 minuten en dan ophangen....
Wat verwacht jij dan, dat ze daar 1000 mensen hebben zitten omdat er misschien wel een moment op de dag kan zijn dat er zoveel tegelijkertijd bellen.
En als ze daarvoor je abonnementsgeld omhoog schroeven is het zeker ook niet goed?

tombijkerk

Ongelezen bericht door tombijkerk »

@home heeft idd een 0900 nummer maar wat je hier voor betaald is lokaal tarief. de bedragen die net zijn genoemd kloppen dus niet! Vind het wel logisch dat bedrijven zoals @home betaalde nummers heeft, gratis telefoonnummers zullen hoogstwaarschijnlijk altijd weer op de klant worden verhaald via de abonnement kosten. iemand moet immers die werknemers daar betalen.

Remcootje1982

Ongelezen bericht door Remcootje1982 »

Ik ben ook mij @home, als ik de klantenservice bel hoef ik nooit te wachten, word netjes te woord gestaan en redelijk geholpen, ze mogen als hun storing hebben , het wel toegeven en niet een advies geven om de schijf te fomatteren en windows er weer opnieuw op te zetten omdat iets onverklaarbaars mn internet blokkeerd, maar voor de rest prima geregeld hoor

gregory

Ongelezen bericht door gregory »

Ik herinner me nog enkele jaren geleden een wachtlijn op een Premium Rate (0900, 0902, ...) verboden was. Dat merkte ik in de Algemene Voorwaarden toen ik bij Belgacom (België) zelf dergelijk nummer wou registreren. Intussen is dit geloof ik niet meer het geval aangezien bepaalde klantendienst dit wel toepassen... bijvoorbeeld die van Packard Bell die ik enkele maanden geleden nodig had.
Natuurlijk: naar een Premium Rate nummer bellen met een GSM is gewoon om problemen vragen...

Ok, ik heb het misschien over België, maar in Nederland zijn ze denk ik toch wel strenger op telefoondiensten als in België. Misschien even het controleren waard?

Gesloten