Ik heb sinds 3 weken geen of slecht telefoon en internetverbinding via tele 2
Ik heb daarom al zeker 5 keer de klacht gemeld bij tele2.
Die kwamen tot de conclusie dat dit een extern probleem was via een externe instabiele verbinding
Er is een monteur langsgeweest en die heeft de router vervangen. (wat natuurlijk al vreemd is als ze al weten dat het probleem extern is) Maar volgens de monteur moest het probleem nu opgelost zijn.
Maar helaas....nog steeds heel vaak : geen verbinding, of een zeer trage verbinding afgewisseld door momenten dat het wel goed gaat. Toen kreeg ik van Tele2 te horen: Ze hadden een landelijk probleem met een wijkcentrale in Amsterdam. Daar hadden ze die nacht werkzaamheden verricht en mogelijk was het probleem nu opgelost...
Maar helaas.....vandaag niet kunnen bellen en het grootste deel van de dag geen internet. Dus maar weer gebeld: Nu komt er ( als het goed is) een monteur van KPN omdat toch de externe verbinding te instabiel is. ( ik zou daarover vandaag teruggebeld worden, maar helaas.....)
Ik ben toch eens even gaan kijken op het forum van tele 2 en kom daar meerdere gebruikers tegen met hetzelfde probleem. Ik weet niet of het normaal is maar als dat probleem wordt aangekaart komt er redelijk snel een slotje op van een moderator.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Of zijn die aantallen maar zeer beperkt???
Eerlijk gezegd krijg ik er een beetje een wrange smaak van. Een kastje en muur verhaal.....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte of geen internetverbinding via tele 2
-
Bob Schurkjens
Re: Slechte of geen internetverbinding via tele 2
Tele2 is contractpartij: met Tele2 ben je het contract aangegaan en aan Tele2 betaal je. Hoe de vork in de steel zit met deze langdurige storing is verder niet interessant. Tele2 moet leveren en dat doen ze niet. Ik zou om onbinding van het contract vragen ZONDER afkoopsom. Tele2 kennende gaan ze dat beslist weigeren ook al sta je in je recht wegens wanprestatie. Je kan dan ook nog een geschil tegen ze aanspannen. Zie https://www.consuwijzer.nl/telecom-post ... nternet-tv