| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service na
-
astridsteinfort
Slechte service na
ZIGGO
Mijn modem werkt niet meer, hij is 8 jaar oud en ben al net zo lang lid. Dus ook het moment dat ziggo, casema overnam heb ik meegemaakt. Hij geeft niet meer dan naar 1 apparaat een ip adres af en soms helemaal niet meer. Meestal moet ik de modem 1 x per dag resetten dat is niet echt normaal zou je denken. Helaas vindt de klantenservice van ziggo dat hij nog jaren mee kan en ik heb dus pech gehad. Op afstand werkt hij nog prima na hun studie! Raar...merk toch iets anders.
Hoef geen nieuwe modem, wil gewoon een goede die het doet. Teveel gevraagd blijkbaar, toch maar kijken naar een andere provider
Helaas weet ziggo dat ze niet afhankelijk zijn van 1 klant meer of minder maar ik kan in elk geval iedereen op deze manier waarschuwen voor de slechte service die je te wachten staat 
Hoef geen nieuwe modem, wil gewoon een goede die het doet. Teveel gevraagd blijkbaar, toch maar kijken naar een andere provider
Re: Slechte service na
Welk modem heb je? De oude motorolla modems zit ook geen router in, dus meerdere ip,adressen kan je dan wel vergeten. En na een reset kan het even duren voordat de dhcp van ziggo je weer een ip toekent. Misschien een optie om er zelf een router achter te zetten, dan kan die de ip adressen in je huis toekennen.
Heb je een modem of een router ? Een modem geeft altijd maar naar 1 apparaat een IP adres af.Mijn modem werkt niet meer, hij is 8 jaar oud en ben al net zo lang lid. Dus ook het moment dat ziggo, casema overnam heb ik meegemaakt. Hij geeft niet meer dan naar 1 apparaat een ip adres af en soms helemaal niet meer.
Ziggo geeft bestaande klanten geen service. Ik zou graag een modem met wi-fi router ontvangen maar omdat ik een modem heb met een hooge snelheid (deze heb ik al jaren), kom ik niet in aanmerking hiervoor. Nieuwe klanten krijgen een modem en router ineen. In de komende maanden zullen andere abonnees dit ook krijgen. Maar ik kom daar niet voor in aanmerking
. Het is tijd om een andere provider te zoeken.
Heb zelf ook een abonnement bij Ziggo lopen (Alles-in-één Plus) heb vorig jaar een nieuw modem gekregen na gedonder met Ziggo, het is niet een draadloos model maar de oude Ubee, deze is geschikt voor de hoge snelheid (>20bit),
Heb toen een wireless router gekocht en geen problemen gekend,
Uw basis abonnement ( 10Mbit ) kan prima werken met het bejaarde modem, en dat weet Ziggo, dus voor u en mij geen nieuw draadloos modem,
Koop voor een paar tientjes een draadloze router en uw irritaties zijn uit de wereld,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Heb toen een wireless router gekocht en geen problemen gekend,
Uw basis abonnement ( 10Mbit ) kan prima werken met het bejaarde modem, en dat weet Ziggo, dus voor u en mij geen nieuw draadloos modem,
Koop voor een paar tientjes een draadloze router en uw irritaties zijn uit de wereld,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.