LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slexhte ervaringen CAIWay/Kabelfoon

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dikkemick

Slexhte ervaringen CAIWay/Kabelfoon

Ongelezen bericht door dikkemick »

Wie heeft evenals ik slechte ervaringen met CAIWAY/Kabelfoon? Regelmatig valt de verbinding weg (bij slecht weer), klachten worden niet serieus genomen, bellen duurt altijd minstens 15 minuten alvorens contact te krijgen en downgraden van de snelheid kost me 25 euro! Een andere kabelprovider kan ik helaas niet kiezen.

pepelepew

Re: Slexhte ervaringen CAIWay/Kabelfoon

Ongelezen bericht door pepelepew »

nou je moet eens wat kopen in de Caiway shop en dan heeft je meisje ook het zelfde gekocht en je moet dan eens binnen 7 dagen teruggaan en het geld terugvragen...nope nee kan niet...staat op de bon wordt niet geruild of geld terug...is NIET verteld staat niet vermeld op de deur of ergens anders....

tis gewoon een kutbedrijf....mijn advies
wil je service en snelheid..kies xs4all heb ik ook gedaan binnen 8 dagen alles rond...kabelsloom nog 2 maanden lid blijven omdat ZIJ hun abbonomenten hebben verandert en daar moet je maar mee leven anders had je al eerder moeten opzeggen..

met 1 woord caiway is *** kouwe doche?? zelf dat is nog te goed voor die ******

jaspers

Re: Slexhte ervaringen CAIWay/Kabelfoon

Ongelezen bericht door jaspers »

Wij hebben ook al heel lang problemen met caiway, eerst zijn we naar verschillende malen heel lang aan de betaaltelefoon te hebben gezeten erachter gekomen dat de modum niet goed was. Er werd afgesproken dat ze hem op dinsdag kwamen omruilen, hele middag gewacht niemand gezien. Weer gebeld hun hadden 2 verschillende adressen van ons in hun bestand (hun fout) Na uiteindelijk 1 maand van heen en weer bellen hebben we nu eindelijk de goede modum en de goede voeding erbij.
Maar dit alles heeft al zeker 3 mnd. geen internet, vele telefoontjes en heel veel geduld van ons gevergd.
Wij hebben een boze mail gestuurd en kregen als antwoord dat ze hoopte ons binnen 6 weken een reactie te geven, dit vonden wij toch wel helemaal het toppunt en hebben gedreigd om naar radar of consumentenbond te stappen en daar hebben we niets meer op gehoord. Wat moeten we hiermee doen????

gedipesa

Re: Slexhte ervaringen CAIWay/Kabelfoon

Ongelezen bericht door gedipesa »

Ik heb een Terayon modem met een standaard abonnement.
Snelheid gemeten op 02 december '04 van 52.1 KByte/sec (=417 kbps)
Al in Mei '04 een mail gekregen dat de snelheid binnenkort verdubbeld zou gaan worden. Er werd verteld, dat de verdubbeling van snelheid in de loop van 2004 gerealiseerd zal worden.
Het is nu Dec.'04 en nog geen snelheidsverhoging. Sterker nog.
Op 16 nov.'04 een mail gekregen dat de snelheid "alweer" verhoogt zal gaan worden naar maar liefst 1536 kbit/s vanaf 1 januari 2005.
Ondertussen betaal je gewoon de volle prijs van 26,90.
In folders wordt wel met die hoge snelheden gesproken, maar ze kunnen het niet waarmaken.
Ik heb een klacht ingedient en gevraagd zolang zij niet de hogere snelheden kunnen waarmaken om dan de kosten van mijn abonnement te halveren .Ook heb ik gezegd, dat ik mijn abonnement wil stoppen indien ze mijn abonnementgeld niet willen halveren.
Na 6 weken eindelijk een briefje dat ze daar niet op in gaan en weer beloven dat de snelheid t.z.t. te zullen verhogen.Over het stoppen van mijn abonnement wordt niet gerept.

Het blijft dus tobben met die snelheid. Veel beloven maar niet nakomen. Slechts vage beloften.

Hoe nu verder ??????

Gesloten