LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Snel geld verdienen met GSM abo's???
Snel geld verdienen met GSM abo's???
Ik ben via internet in contact gekomen met een zeer knappe dame die me gouden bergen beloofde als ik een telefoon abo op mijn naam zou afsluiten, en dan zouden zij deze weer afsluiten waardoor er een bedrag vrij komt wat ik zou krijg (ong. 300 euro)...dit vertrouw ik totaal niet. Zijn er meer mensen die met deze handelingen bekend zijn?
Re: Snel geld verdienen met GSM abo's???
Klinkt als foute boel. Jij neemt het abonnement, dus wat voor zin heeft het voor haar om je dat te vertellen?Ik ben via internet in contact gekomen met een zeer knappe dame die me gouden bergen beloofde als ik een telefoon abo op mijn naam zou afsluiten, en dan zouden zij deze weer afsluiten waardoor er een bedrag vrij komt wat ik zou krijg (ong. 300 euro)...dit vertrouw ik totaal niet. Zijn er meer mensen die met deze handelingen bekend zijn?
Als het echt om 300 euro's gaat dan sluit je dat toch zelf af ipv aan iemand door te vertellen? toch?
maar, om het te controleren, ik kom graag in contact met zeer knappe dames
Greetz
King@home
Re: Snel geld verdienen met GSM abo's???
Hmmm, klinkt als weer een zoveelste vorm van Nigeriaanse Internetfraude (dat was een hele tijd geleden hot, kreeg je van die brieven of je een bedrag wilde overmaken zodat je een deel geld kreeg ofzo.)