LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] snoeyer.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
radarrechercheur

snoeyer.nl

Ongelezen bericht door radarrechercheur »

hey mensen

ik was laatst opzoek naar een playstation3.
en toen vonde ik er 1 op www.snoeyer.nl voor maar €289.-
ik weet helaas niet of het te vertrouwen is.
en wat het verschil is tussen de twee playstations3 die ze aanbieden.
heeft er hier iemand ervaring met snoeyer.nl ?
alsvast bedankt.
mvg

( alleen serieus antwoord aub )

gravedigger

Re: snoeyer.nl

Ongelezen bericht door gravedigger »

Leveringsvoorwaarden snoeyer.nl

1. Artikelen kunnen niet geruild worden, of retour worden gedaan
Alleen deze regel al. Niet doen dus!

Edit: ook het thuiswinkel waarborg logo is ten onrechte. In hun ledenlijst komr Snoeyink NIET voor!

kanovaarder

Re: snoeyer.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Snoeyer "webwinkel".

Zoals jullie zien jongelui heeft de heer Gravedigger ook al een zin uit de foute leveringsvoorwaarden geplukt uit punt 4 dat in zijn totaal luidt:
----------------
4. Snoeyer.nl is niet aansprakelijk voor enige schade, verlies, of diefstal in welke vorm dan ook tijdens en/of na de levering. Met vriendelijke groet, J.Snoeijer. Snoeyer.nl
---------------
Na de aflevering is normaal maar de verzender is altijd verantwoordelijk voor het product tot aan de aflevering waarvan je overigens zorgvuldig het bewijs van ontvangst moet bewaren.
Immers, vanaf dat moment gaat de bedenktijd van 7 (werk)dagen in.
Al zeggen webwinkels weleens anders, mag je natuurlijk het pakket open maken en te kijken of het het juiste artikel is.
Of het onbeschadigd is en of het goed werkt.

Tsja logisch denk je?
Nou, je zult ze de kost moeten geven die een kapot toestel heeft ontvangen of zelfs al duidelijk gebruikt.
>>> Onder rembours verzonden?? Kijk dan of het product daadwerkelijk in het pakket zit!!<<<<<
Met het terugzenden binnen 7 dagen hoef je geen enkele reden op te geven en je hebt dan recht op het volledige terugbetalen van dat betaalde geld binnen 30 dagen.
Moet je het terugzenden doe dit dan ook op een manier dat je later kunt bewijzen het product te hebben verzonden!!

Uit de vraag heb ik begrepen dat jullie jong zijn en weinig bezig op dit soort forums.
Op DIT forum zal een meerderheid een serieus antwoord willen geven zelfs als dat antwoord fout is.
Maar er zijn er ook, zoals op veel fora (meervoud van forum) die reageren om voor hun eigen winkeltje te promoten of om te "trollen" een nulantwoord dat meer is bedoeld als pesten.

Een lang uitgebreid antwoord waarbij die snoeyer van minder belang is want met alleen al de door Gravedigger aangehaalde foute zinsnede zouden bellen moeten gaan rinkelen.
(een belg zou zeggen: "t Is pasen".
Voor jullie een reden om bij internetbestellingen eerst goed te kijken naar Algemene (leverings) voorwaarden.

Grootvader

Gesloten