ik ben zelf al zon jaar of 3 lid bij speedlinq en moet je zeggen dat het bij mij allemaal goed werkt en de snelheid ook top is!
Maar waar ik nou mee zit is het volgende:
er staat altijd op de site dat je contractvrijheid hebt na 12 maanden, ik heb mijn snelheid gewijzigd van 2048 naar 3072 kb afgelopen december opzich prima.
Door omstandigheden wilde ik mijn abbo opzeggen en had aangetekend een brief opgestuurd in januari waar zij dan ook niet op reageerde, nog maar een aangetekende brief dan.
Later kreeg ik een mailtje terug dat zij mijn opzegging ontvangen hadden en dat zij het niet leuk vonden dat ik wegging en zij nog een hele leuke aanbieding wilden doen.
ik hoorde niks meer en ben toen maar eens gaan bellen met speedling wat dan ook 15 minuten duurde voordat ik iemand aan de lijn had.
Hij vertelde mij dat ik niet kon opzeggen en weer een jaartje meemoest met mijn abbo omdat ik de snelheid gewijzigd had en ik dan ook niet kon opzeggen.
Ik vraag mij af of dat wel mag, tenslotte ga ik gewoon meer betalen in de maand en heb dan ook niks getekend ergens voor zoals ze op de site vermelden dat ik een snelheidswijzigingsformulier moet uitprinten en moet opsturen, ik had hetzelf via e-mail gevraagd om wat meer snelheid te mogen.
Bovendien stond onderaan de e-mail dit:
Op basis van communicatie via de e-mail kunnen nooit namens Speedlinq contracten worden gesloten
WAT NU? moet ik ze gelijk geven om nog een jaar te blijven of kan ik er toch vanaf komen?
wie helpt mij?
gr rob
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] speedlinq contract
Re: speedlinq contract
Hallo,
Het zijn gewoon prutsers daar.
Heb voor me vader in december internet aangevraagd, kreeg na enkele weken alles thuis en de brief dat het moest werken.
Nou na meerdere telefoontjes en mailtjes 2 weken later nog stedds geen internet.
Me Pa flink over de rooie alles teruggestuurd en alle bedragen laten terug storten, ook een opzegging verzonden zowel per mail als aangetekende brief.
Speedlinq reageert nergerns op...ook niet op de tweede aangetekende brief
Me vader heeft geprobeerd via KPN om alles om te zetten maar speeedlinq houdt de lijn bezet dus dat kan nu ook niet meer en bellen naar speedlinq heeft al honderden euro's gekost door de lange wachttijden en hoge kosten
Nu vorige week eindelijk iemand die belt waarom er niet betaald word....lachen. Me vadfer proberen uit te leggen warom hij niet betaald en dat hij ook geen fakturen krijgt waarna de desbetreffende medewerker verteld dat hij die per mail krijgt maar ja als je geen internet hebt kun je ook geen mail lezen dus die vlieger gaat niet op SPEEDLINQ.
Al met al ruim 5 maanden verdr en me vader heeft nog steeds geen internet.
als er meer mensen met een soortgelijk probleem zitten graag contact zodat we misschien met meerdere mensen kunnen proberen om de mensen bij speedlinq er van te overtuigen dat ze verkeerd bezig zijn
Het zijn gewoon prutsers daar.
Heb voor me vader in december internet aangevraagd, kreeg na enkele weken alles thuis en de brief dat het moest werken.
Nou na meerdere telefoontjes en mailtjes 2 weken later nog stedds geen internet.
Me Pa flink over de rooie alles teruggestuurd en alle bedragen laten terug storten, ook een opzegging verzonden zowel per mail als aangetekende brief.
Speedlinq reageert nergerns op...ook niet op de tweede aangetekende brief
Me vader heeft geprobeerd via KPN om alles om te zetten maar speeedlinq houdt de lijn bezet dus dat kan nu ook niet meer en bellen naar speedlinq heeft al honderden euro's gekost door de lange wachttijden en hoge kosten
Nu vorige week eindelijk iemand die belt waarom er niet betaald word....lachen. Me vadfer proberen uit te leggen warom hij niet betaald en dat hij ook geen fakturen krijgt waarna de desbetreffende medewerker verteld dat hij die per mail krijgt maar ja als je geen internet hebt kun je ook geen mail lezen dus die vlieger gaat niet op SPEEDLINQ.
Al met al ruim 5 maanden verdr en me vader heeft nog steeds geen internet.
als er meer mensen met een soortgelijk probleem zitten graag contact zodat we misschien met meerdere mensen kunnen proberen om de mensen bij speedlinq er van te overtuigen dat ze verkeerd bezig zijn