LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq...Help !

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Leanne

Speedlinq...Help !

Ongelezen bericht door Leanne »

Want ik weet het niet meer...
Het gaat iig over mijn nieuwe provider...
Het is een heel verhaal en voor degene die me mss een aantal antwoorden zouden kunnen geven...kunnen mijn verhaal op dit forum lezen http://www.adsl2forum.nl/fortopic527-0-asc-15.html
Als je even doorscrolt kom je mijn bericht tegen (onder de naam Leanne)...en de daarop volgende berichten van mij wat de situatie nu is...
Ik wordt er een beetje moedeloos van :(
En wat ik nu graag wil weten is....kan ik mijn abbo gewoon opzeggen nu?
In de voorwaarden staat pas bij een storing van 3 mnd...
Maar ok...geld dit dan als ik wel al internet heb gehad van hun? of ook als ik nog helemaal geen internet gehad heb van hun?

Als ik een auto bij de Dealer uitzoek en ze zeggen mevr hij is morgen rijklaar en ik ga hem ophalen...en vervolgens start hij niet eens...ga ik die man toch ook niet betalen er vervolgens duw ik de auto wel naar huis
Want de kosten worden wel allemaal maar fijn van mijn rekening afgeschreven
En ik weet zelf niet of ik wel of niet in mijn recht sta..omdat hun de beloofde diensten niet nakomen

Dus als iemand de moeite wil nemen om het verhaal ff door te lezen en mij mss een antwoord kan geven ben ik heel dankbaar

Chris

Re: Speedlinq...Help !

Ongelezen bericht door Chris »

Voor niet geleverde diensten hoef je niet te betalen.
dus je kunt naar mijn mening van hun contract af door te zeggen dat zij aan contract breuk doen en de gemaakte afspraken niet nakomen.

Stuur dit aangetekend en zorg er de volgende keer voor dat je alles zwart op wit krijgt, zij kunnen nu ook zeggen dat die afspraken nooit zijn gemaakt.
maar ja dan zou je internet nog wel werken, of niet dan.
suc6

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan je verhaal niet meer lezen die ik via de link kon bekijken.
Mijn vraag is alleen gaat dit over speedlinq want volgens mij heb ik hetzelfde probleem. Zoek onder Forum speedlinq dan kan je mijn verhaal lezen. Misschien kan je mij ook vertellen hoe je van ze af bent gekomen.

jest

Ongelezen bericht door jest »

Leanne,

Kijk eens op www.boycot.nu en plaats je klacht. Boycot neemt contcat met hen op. :)

Boycot Speedlinq

Ongelezen bericht door Boycot Speedlinq »

Het enige wat je op dit moment kunt doen is naar je bank gaan en de automatische betaling stopzetten en het laatst betaalde bedrag terug te laten boeken.
Dat heb ik ook gedaan, je krijgt binnen 2 dagen ??? JA 2 dagen !!! een email terug dat het bedrag niet afgeschreven kon worden en je wordt verzocht dit binnen 7 dagen te doen. Replyen op dat mailtje kan natuurlijk niet. Zo zie je maar, als het om hun geld gaat reageren ze DIRECT !!
Aangezien Speedlinq zwaar in gebreken is gebleven zullen ze geen incasso inschakelen omdat ze weten dat ze geen poot om op te staan hebben. Ze zullen waarschijnlijk wel dreigen met incasso, maar zullen het niet tot een rechtzaak laten komen.
Omdat de problemen met Speedlinq nu alom bekent zijn, denk ik dat geen enkel incassobureau met Speedlinq in zee durft.

Dus wees niet zo bang en blokker die hap, je zal hooguit een paar weken geen internet hebben.
Het bedrag wat je terug laat storten is namelijk een vooruitbetaling en dus geen diefstal en op contractbreuk kunnen ze het al helemaal niet gooien, want contractbreuk is het enige wat Speedlinq op dit moment doet.
Bewaar wel alle mogelijke stukken/emails voor eventuele rechtzaken.
Vooral die "Vanaf heden is het [email protected] niet meer in gebruik, we zijn alleen nog via de telefonische helpdesk te bereiken

Geweldig

Ongelezen bericht door Geweldig »

Ik zie op de voorpagina bij uitzending dat RADAR het over Speedlinq gaat hebben.
Dit zal einde verhaal voor speedlinq worden,....hoeraaaaa

Gesloten