speedlinq klachten :
te laat verbinding opgeleverd ( 1 maand later)
VEEL en VEEL te dure en onkundige helpdesk
modem al na 1 maand stuk
1 maand moeten wachten op een nieuwe ( wat 48 uur zou moeten zijn)
nog steeds geen geld terug gehad van die actie
een 3 keer zo lage upload dan waar ik voor betaal
je klacht wordt nooit concreet behalndeld, je moet altijd een paar dagen later weer bellen wat een vermogen kost
heb al wel voor meer dan € 100,- betaald aan die technische helpdesk ( waar ik beter zelf kan gaan zitten en antwoorden van een papiertje oplezen)
Wie gaat hier wat aan doen????????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SPEEDLINQ KLACHTEN!!!!!!
Re: SPEEDLINQ KLACHTEN!!!!!!
Je zou ook een andere ISP kunnen nemen als je huidige keuze niet bevalt toch?
Re: SPEEDLINQ KLACHTEN!!!!!!
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie