LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq nu Telfort met verandering vande voorwaarden !

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
R.T.T

Speedlinq nu Telfort met verandering vande voorwaarden !

Ongelezen bericht door R.T.T »

Hallo ik krijg een mailtje dat Speedlinq sinds Januari 2008 is over gegaan naar Telfort. Ook lees ik dat er enkele veranderingen in de voorwaarden zijn. Mijn contract loopt nog ruim een jaar maar wil er nu eigenlijk wel vanaf. Kan dat ? Ik hoef het daar toch niet mee eens te zijn en moet dan toch de mogelijkheid hebben het contract te ontbinden
Heel graag reactie's die ook hard te maken zijn .

TdeHond

Re: Speedlinq nu Telfort met verandering vande voorwaarden !

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als het goed is, staat in de mail dat je voor een bepaalde datum telefonisch op kunt zeggen bij de helpdesk van Telfort.

Ik raad je aan om een aangetekende brief naar Speedlinq te sturen waarin je per direct opzegt ( als een provider eenzijdig de voorwaarden verandert mag je over het algemeen per direct opzeggen)

Tevens raad ik je aan de helpdesk van Telfort te bellen waarbij je opzegt + hen een aangetekende brief *met ontvangstbevestiging* te sturen waarin je aangeeft dat je geen klant van hen wenst te worden.

Bij de KPN kan je traceren of je brieven op het adres aankomen!
Ik kan niet garanderen dat alles goed gaat, gezien mijn slechte ervaringen met Telfort, maar je hebt zo voldoende bewijs in handen mocht het fout gaan. http://www.tntpost.nl/construction_tracktrace.aspx

Gesloten