LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq slachtoffer nr. ?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
MaSa

Speedlinq slachtoffer nr. ?

Ongelezen bericht door MaSa »

Hier gedupeerde nr. ? van de Firma Speedlinq.

In augustus problemen met usb modem. Van veel mensen advies gekregen een ethernetmodem te nemen. Gebeld met Speedlinq met de vraag of ik de modem mocht ruilen. De dame aan de telefoon vertelde dat dit geen probleem was. Hier waren geen kosten aan verbonden. Gewoon terugsturen en je krijgt een ethernetmodem thuisgestuurd.
Dit had de dame nooit toe mogen zeggen.
Ik kreeg een adres op in Amsterdam vlakbij de Arena. Om er een beetje vaart achter te zetten ben ik hem zelf maar gaan brengen. (80km)
De jongen nam de modem in ontvangst (GROTE FOUT) en vertelde mij diezelfde dag nog een nieuwe toe te laten sturen. En toen begon de ellende :
*Geen modem/veel bellen/geen modem/veel bellen/maand later/usb modem/veel bellen/nog geen internet/wel rekeningen sturen/terug laten storten van betaling/veel bellen/sorry, sorry, sorry/......Ethernetmodem/excuus en 1 maand gratis internet.
Wat een feest. Dit geintje koste mij : -Omzetverlies(zakelijk)-
Vele tientallen euro's aan telefoonkosten, enz,enz.

Maar ik had weer internet
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :

En toen : Krijg ik op 26 april een brief van mijn vrienden van Speedlinq.
Wilt u zo vriendelijk zijn 37,50 te betalen voor uw modem.
Op dat moment werd ik zeer................................
Hoe halen ze het in hun hoofd om na een 1/2 jaar nog een rekening te sturen voor iets wat allang is afgehandeld. Maar bewijzen heb ik niet, want de toezegging dat het verder in orde was is telefonisch gedaan.
Hoe noemen ze dat : omgekeerde bewijslast?
Maar Speedlinq is heel coulant en zegt : Om u niet op kosten te jagen mag u de kosten laten zitten, maar dan moet u wel voor hetzelfde tarief
bij ons blijven voor 1 jaar met dezelfde snelheid. CHANTAGE noem ik dat. Ik heb nu 1024 kb voor 32,50. Als ik dat nog een jaar doe betaal ik die kosten via een omweg nog. Mijn tegenvoorstel: Snelheid verdubbelen tegen hetzelfde tarief, anders ben ik weg.

Brief ontvangen dat er naar wordt gekeken.
Nou maar weer afwachten. In ieder geval brief voor opzegging aangevraagd en terugstortingskaarten reeds klaargelegd.

Je zal als bedrijf dit soort berichten onder ogen krijgen. Dat doet je goed lijkt me :roll: :roll: :roll: :roll: [/b]

Radar
Site Admin

Re: Speedlinq slachtoffer nr. ?

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten