LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq ---->SpeedXS???
Speedlinq ---->SpeedXS???
Mensen.
Als ik de verhalen zo lees over SpeedLinq dan bekruipt mij hetzelfde gevoel als ik kijk naar de service van SPEEDXS. Een helpdesk van 50 cent per minuut waar ik al een aantal eurootjes naar toe heb kunnen brengen omdat ze mij bij oplevering geen gegevens hadden toegestuurd over hoe in te loggen.
Tevens blijkt mijn oude moden niet volledig compatible te zijn met BBNED terwijl deze wel op de lijst staat van BBNED compatible modems. De verbinding wordt meerdere malen verbroken. Op het forum onderkent met dit probleem maar na contact opgenomen te hebben met de helpdesk van SpeedXS krijg ik al weken geen respons meer.Alleen een mail van de helpdesk dat mijn call in behandeling is en dat het hoofdkantoor mijn klacht in behandeling heeft.
Toen ik het verhaal van Speedlinq las moest ik meteen denken aan de bijna naamgenoot SPEEDXS. Heeft iemand hier ook problemen mee? Inmiddels heb ik mijn geld terug laten boeken. Dit is GEEN service!
Als ik de verhalen zo lees over SpeedLinq dan bekruipt mij hetzelfde gevoel als ik kijk naar de service van SPEEDXS. Een helpdesk van 50 cent per minuut waar ik al een aantal eurootjes naar toe heb kunnen brengen omdat ze mij bij oplevering geen gegevens hadden toegestuurd over hoe in te loggen.
Tevens blijkt mijn oude moden niet volledig compatible te zijn met BBNED terwijl deze wel op de lijst staat van BBNED compatible modems. De verbinding wordt meerdere malen verbroken. Op het forum onderkent met dit probleem maar na contact opgenomen te hebben met de helpdesk van SpeedXS krijg ik al weken geen respons meer.Alleen een mail van de helpdesk dat mijn call in behandeling is en dat het hoofdkantoor mijn klacht in behandeling heeft.
Toen ik het verhaal van Speedlinq las moest ik meteen denken aan de bijna naamgenoot SPEEDXS. Heeft iemand hier ook problemen mee? Inmiddels heb ik mijn geld terug laten boeken. Dit is GEEN service!
Re: Speedlinq ---->SpeedXS???
hebben ze de prijs van de helpdesk bekend gemaakt nadat jij het had aangevraagd?
De prijs daar kwam ik pas achter toen ik de helpdesk nodig had. Deze waren niet vermeld bij aanmelden. Maar ja je moet wat als je nieuwe internetverbinding niet werkt. 20 minuten erna mijn internet werkend opgeleverd maar toen bleken de modemproblemen pas. Via het forum erachter moeten komen dat er met mijn type modem problemen zijn. Deze waren van te voren bekend bij SpeedXS. Van de helpdesk krijg ik nu alleen wazige mailtjes terug dat mijn call in behandeling is bij het hoofdkantoor. Opnieuw bellen daar heb ik dus echt geen trek in. Ken de verhalen van Speedlinq waar mensen meer dan 150 europ verbelt hebben.
Het modem wat ik heb, heb ik mee MOETEN nemen van Speedxs omdat ik al gemigreerd ben. Zij zouden de migratiekosten betalen en daarom moest ik het oude modem meenemen wat in de nieuwe situatie ook ZOU werken. Nou mooi niet dus. Al meer dan een maand ellende zonder oplossing of status.
Het modem wat ik heb, heb ik mee MOETEN nemen van Speedxs omdat ik al gemigreerd ben. Zij zouden de migratiekosten betalen en daarom moest ik het oude modem meenemen wat in de nieuwe situatie ook ZOU werken. Nou mooi niet dus. Al meer dan een maand ellende zonder oplossing of status.
nou als ik op de site van speedlinq kijk bij heldesk kan ik door klikken naar contact en daar staat precies wat de heldesk kost, dus jij hebt gewoon blind en koopgeil op een actie blind gestaart, het is heeel gemakkelijk om die informatie te vinden, dus eigen schul dikke bult, ik hoop voor deze ezel dat hij zich geen 2e keer aan dezelfde steen stoot en dus ook gaat kijken naar de kleine lettertjes en niet alleen naar de mooie grote letters van de actie...
Voordat je gaat zitten flamen. Het gaat hier over SpeedXS. misschein moet je zelf maar eens leren lezen. Je vraagt of het erbij vermeld stond in het contract en dat stond er niet. Misschien is het eens handig een omgangscursus aan te vragen? Zo te zien aan je antwoord heb je die nodig.
jij moet zelf maar een cursus begrijpend lezen volgen, ik heb niks over een contract gezegd, ik heb gevraagd of de kosten van de helpdesk pas werden bekendgemaakt nadat jij het aangevraagd, daar komt het woord contract niet in voor. Tevens is het je eigen verantwoordelijkheid om dat soort zaken te achterhalen...
ter aanvulling, ook bij speedxs kan je via het tabje helpdesk al meteen zien wat de kosten zijn van de helpdesk. Eigen schuld dikke bult!!!
Hey L.ullekop, mensen komen op deze site voor hulp en niet om door zo'n lu!s als jij afgezeken te worden.
Ik zie dat je nog geen enkel normaal behulpzaam bericht hebt geplaats.
Waarschijnlijk heb je een zielig eenzaam bestaan en is dit het enige wat jouw leven inhoud geeft.
Doe iedereen een lol en hang je zelf ergens op.
Ik zie dat je nog geen enkel normaal behulpzaam bericht hebt geplaats.
Waarschijnlijk heb je een zielig eenzaam bestaan en is dit het enige wat jouw leven inhoud geeft.
Doe iedereen een lol en hang je zelf ergens op.
Feit is dat de meeste vragen die hier worden gesteld, niet eens hoeven te worden gesteld, het gezeik over een te dure klantenservice, kom op zeg, het is heel gemakkelijk om daar achter te komen, consumerend nederland is arrogant, egoistisch en voor DOM, ik roep het al jaren en het grootste gedeelte van de onderwerpen hier bewijst mijn standpunt.
Mensen willen gewoon genaaid worden en stappen af op een actie, ga maar eens kijken op de site van speedxs, koopgeil en actiegeil zijn de mensen en dan vergeten ze naar de kleinen lettertjes te kijken, die eigenlijk heel gemakkelijk te vinden zijn en helemaal niet klein maar even groot zijn. Ze dachten even een mooie actie te hebben en komen toch bedrogen uit en gaan danineens op hun tenen staan.
Het gezeik moet eens ophouden over dit soor kleine dingen, radar zal het ook een worst wezen, getuige de afwezigheid van enige reactie op dit soort onderwerpen, behalve dan bij wanadoo en scarlet, omdat de mongolen die bij die providers een abo hebben, constant een nieuw topic beginnen, terwijl dat gewoon onder het bestaande topic kan, 9 van de 10 lezen de huisregels niet eens.
Dat jij aanneemt dat ik een bepaalde levensvorm heb en een bepaalde sociale kring heb, geeft alleen maar aan dat jij degene bent die zielig is. Je hebt niet al mijn topics gelezen aangezien ik bij meerdere topics zelf een oplossing geboden heb en zelfs tegen de wind in, ik ben een kpner, een niet kpn product heb aangeprezen...
Mensen willen gewoon genaaid worden en stappen af op een actie, ga maar eens kijken op de site van speedxs, koopgeil en actiegeil zijn de mensen en dan vergeten ze naar de kleinen lettertjes te kijken, die eigenlijk heel gemakkelijk te vinden zijn en helemaal niet klein maar even groot zijn. Ze dachten even een mooie actie te hebben en komen toch bedrogen uit en gaan danineens op hun tenen staan.
Het gezeik moet eens ophouden over dit soor kleine dingen, radar zal het ook een worst wezen, getuige de afwezigheid van enige reactie op dit soort onderwerpen, behalve dan bij wanadoo en scarlet, omdat de mongolen die bij die providers een abo hebben, constant een nieuw topic beginnen, terwijl dat gewoon onder het bestaande topic kan, 9 van de 10 lezen de huisregels niet eens.
Dat jij aanneemt dat ik een bepaalde levensvorm heb en een bepaalde sociale kring heb, geeft alleen maar aan dat jij degene bent die zielig is. Je hebt niet al mijn topics gelezen aangezien ik bij meerdere topics zelf een oplossing geboden heb en zelfs tegen de wind in, ik ben een kpner, een niet kpn product heb aangeprezen...
Dat is snel zeg...je woont blijkbaar op deze site om koortsachtig op alles een snelle reactie te kunnen geven....tiep je maar suf verder en blaat maar lekker een slag in de rondte. Pas alleen op dat je met de rammadan niet geslacht wordt.
In plaats van met concrete argumenten te komen verlaag je je tot het niveau van een ezel en ga je over tot naamnoemen, het is trouwens ramadan, vergeet niet kafirs branden in Hell...