LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tvd41

Speedlinq

Ongelezen bericht door tvd41 »

Ben zeer ontevreden over speedlinq internet

Slechte helpdesk weinig kennis en heel arrogant

Zijn er meer mensen die deze ervaring delen

vinzzz

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door vinzzz »

Speedlinq stuurt je van het kastje naar de muur. Mijn lijn zou worden vrijgegeven oop 15 december. Inmiddels ben ik na vele telefoontjes na de dure helpdesk geen steek opgeschoten. Speedlinq geeft kpn de schuld en Kpn zegt dat speedlinq de zaakjes niet voor elkaar heeft. KPN heeft de lijnen doorgemeten en dat was allemaal ok. Nu Speedlinq nog....Mijn advies. Neem een betrouwbare provider. Speedlinq levert naar mijn idee een slechte dienst.

tvd41

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door tvd41 »

Vinzz,

ongelooflijk ik heb exact het zelfde verhaal gehoord gekregen.

Ik heb dan ook het modem retour gestuurd en speedlinq in gebreke gesteld.

Weet alleen niet of dit nu juridische gevolgen heeft
iemand bekend mee.

w41

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door w41 »

Speedlinq betaald de actiekorting niet uit!
Wie heeft ook deze ervaring, gaarne reacties om gezamenlijk actie te kunnen ondernemen!!

efrayim

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door efrayim »

Wat een ellende met Speedlinq! Mijn verbinding zou vanaf 27-11-2004 beschikbaar zijn. Nou, na een dikke telefoonrekening (meer dan 5x bellen naar helpdesk 0,70 euro cent p/m, telkens minstens 15 min. wachten) nog geen aansluiting. Steeds werd aangegeven dat het probleem aan de lijn ligt en dat ze daarmee bezig zijn. Maar oplossen? Nee hoor!
Ik heb alles teruggestuurd, opgezegd enz. GEEN enkele reactie ontvangen!!!
Wat ze tot nu toe van mijn rekening afgeschreven hebben heb ik kunnen laten terugstorten door mijn bank.
Ik denk dat ik in mijn recht sta, omdat ik niet gekregen heb waar ik voor betaalde.

Danny85

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door Danny85 »

Toen ik eind afgelopen jaar internet ging aanvragen voor mijn opa en oma en ik bij Speedlinq een aanmeldingsformulier aanvroeg, stond ik versteld. Ik kreeg een brief van een heel ander bedrijf dan speedlinq en een aanmeldingsformulier met prijzen uit februari 2004. Ik had toen zo iets van, nou, dat bedrijf nemen we maar niet serieus, dus op naar een ander...

Gast

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een zeer slechte ervaring met speedlinq. Op dit moment ben ik al drie weken bezig aansluiting te krijgen. Dit wordt toegezegt maar er gebeurt niets. Telefonisch contact zoeken kost veel geld en leverd niets op. Zeer ondeskundig personeel.

Ik heb geregeld gefaxt, gemaild en krijg geen reactie. Speedlinq schitterd in het niet reageren. Ik heb ze aangegeven zo spoedig mogelijk te reageren doch binnen 24 uur. Zoniet dan zal ik mij beraden voor verder stappen.

Ik zou het prettig vinden als dit probleem en dat van ander gezamelijk zou worden aangepakt. Alleen hier tegen vechten maakt je kansloos.

zijdeur

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door zijdeur »

:( het zijn allemaal dezefde verhalen over speedlinq.
als je naar helpdesk belt kost je dat minimaal 15minuten x €0,70
zeer slechte helpdesk.
maar waar ik me het meest aan ergert is de zeer lange wachttijd eer dat ze een s reageren als ze al reageren.
ja ik wil er ook iets aan doen maar weet niet hoe en allen sta je machteloos

Radar
Site Admin
Berichten: 5521
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten