LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq
Re: Speedlinq
Speedlinq stuurt je van het kastje naar de muur. Mijn lijn zou worden vrijgegeven oop 15 december. Inmiddels ben ik na vele telefoontjes na de dure helpdesk geen steek opgeschoten. Speedlinq geeft kpn de schuld en Kpn zegt dat speedlinq de zaakjes niet voor elkaar heeft. KPN heeft de lijnen doorgemeten en dat was allemaal ok. Nu Speedlinq nog....Mijn advies. Neem een betrouwbare provider. Speedlinq levert naar mijn idee een slechte dienst.
Vinzz,
ongelooflijk ik heb exact het zelfde verhaal gehoord gekregen.
Ik heb dan ook het modem retour gestuurd en speedlinq in gebreke gesteld.
Weet alleen niet of dit nu juridische gevolgen heeft
iemand bekend mee.
ongelooflijk ik heb exact het zelfde verhaal gehoord gekregen.
Ik heb dan ook het modem retour gestuurd en speedlinq in gebreke gesteld.
Weet alleen niet of dit nu juridische gevolgen heeft
iemand bekend mee.
Speedlinq betaald de actiekorting niet uit!
Wie heeft ook deze ervaring, gaarne reacties om gezamenlijk actie te kunnen ondernemen!!
Wie heeft ook deze ervaring, gaarne reacties om gezamenlijk actie te kunnen ondernemen!!
Wat een ellende met Speedlinq! Mijn verbinding zou vanaf 27-11-2004 beschikbaar zijn. Nou, na een dikke telefoonrekening (meer dan 5x bellen naar helpdesk 0,70 euro cent p/m, telkens minstens 15 min. wachten) nog geen aansluiting. Steeds werd aangegeven dat het probleem aan de lijn ligt en dat ze daarmee bezig zijn. Maar oplossen? Nee hoor!
Ik heb alles teruggestuurd, opgezegd enz. GEEN enkele reactie ontvangen!!!
Wat ze tot nu toe van mijn rekening afgeschreven hebben heb ik kunnen laten terugstorten door mijn bank.
Ik denk dat ik in mijn recht sta, omdat ik niet gekregen heb waar ik voor betaalde.
Ik heb alles teruggestuurd, opgezegd enz. GEEN enkele reactie ontvangen!!!
Wat ze tot nu toe van mijn rekening afgeschreven hebben heb ik kunnen laten terugstorten door mijn bank.
Ik denk dat ik in mijn recht sta, omdat ik niet gekregen heb waar ik voor betaalde.
Toen ik eind afgelopen jaar internet ging aanvragen voor mijn opa en oma en ik bij Speedlinq een aanmeldingsformulier aanvroeg, stond ik versteld. Ik kreeg een brief van een heel ander bedrijf dan speedlinq en een aanmeldingsformulier met prijzen uit februari 2004. Ik had toen zo iets van, nou, dat bedrijf nemen we maar niet serieus, dus op naar een ander...
Ik heb een zeer slechte ervaring met speedlinq. Op dit moment ben ik al drie weken bezig aansluiting te krijgen. Dit wordt toegezegt maar er gebeurt niets. Telefonisch contact zoeken kost veel geld en leverd niets op. Zeer ondeskundig personeel.
Ik heb geregeld gefaxt, gemaild en krijg geen reactie. Speedlinq schitterd in het niet reageren. Ik heb ze aangegeven zo spoedig mogelijk te reageren doch binnen 24 uur. Zoniet dan zal ik mij beraden voor verder stappen.
Ik zou het prettig vinden als dit probleem en dat van ander gezamelijk zou worden aangepakt. Alleen hier tegen vechten maakt je kansloos.
Ik heb geregeld gefaxt, gemaild en krijg geen reactie. Speedlinq schitterd in het niet reageren. Ik heb ze aangegeven zo spoedig mogelijk te reageren doch binnen 24 uur. Zoniet dan zal ik mij beraden voor verder stappen.
Ik zou het prettig vinden als dit probleem en dat van ander gezamelijk zou worden aangepakt. Alleen hier tegen vechten maakt je kansloos.
het zijn allemaal dezefde verhalen over speedlinq.
als je naar helpdesk belt kost je dat minimaal 15minuten x €0,70
zeer slechte helpdesk.
maar waar ik me het meest aan ergert is de zeer lange wachttijd eer dat ze een s reageren als ze al reageren.
ja ik wil er ook iets aan doen maar weet niet hoe en allen sta je machteloos
als je naar helpdesk belt kost je dat minimaal 15minuten x €0,70
zeer slechte helpdesk.
maar waar ik me het meest aan ergert is de zeer lange wachttijd eer dat ze een s reageren als ze al reageren.
ja ik wil er ook iets aan doen maar weet niet hoe en allen sta je machteloos
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie