Ik was een tijdje TPG-pakketchauffeur en had SPEEDLINQ als klant in mijn wijk (mariahoeve, den haag) en deed niet anders dan retourgestuurde modems bij hen proberen af te leveren. Die weigerden ze telkens met het excuus dat zij niet voor de kosten wilden opdraaien.
En toen ik ze vertelde dat ze dan door de dienst domeinen zouden worden verkocht flipten ze de pan uit. En zeiden dat ze de kosten wel op hun klanten gingen verhalen. Echte nerds. Moet je geen zaken mee doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] speedlinq
Re: speedlinq
Tegenwoordig hebben ze een antwoordnummer op Schiphol.
Net als tiscali en weet ik veel wie nog meer.
Ik weet niet hoe het zit met een antwoordnummer. Enige dat de verzender dan geen kosten heeft.
Maar de verhalen die ik zo lees.
Als je modem dan niet stuk, dan haalt speedlinq 35 a 40 euro van je rekening. Dus uiteindelijk is de klant weer de pineut.
Volgens mij kost het niet zoveel om een modem te versturen, dus volgens mij is dan 1 klant een beetje de klos voor al die modems die dan echt defect zijn.
Ik kwam een keer per ongeluk bij een speedlinq forum uit, maar ben het eens gaan volgen en M'n mond blijft open vallen bij dit soort verhalen.
Net als tiscali en weet ik veel wie nog meer.
Ik weet niet hoe het zit met een antwoordnummer. Enige dat de verzender dan geen kosten heeft.
Maar de verhalen die ik zo lees.
Als je modem dan niet stuk, dan haalt speedlinq 35 a 40 euro van je rekening. Dus uiteindelijk is de klant weer de pineut.
Volgens mij kost het niet zoveel om een modem te versturen, dus volgens mij is dan 1 klant een beetje de klos voor al die modems die dan echt defect zijn.
Ik kwam een keer per ongeluk bij een speedlinq forum uit, maar ben het eens gaan volgen en M'n mond blijft open vallen bij dit soort verhalen.
Re: speedlinq
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie