LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pjamvdven

Speedlinq

Ongelezen bericht door pjamvdven »

Hallo ook ik heb een abbonnement bij Speedlinq voor Internet plus Bellen.
Ik heb sinds 7 december 2007 geen adsl verbinding meer dus geen internet en ook telefoon meer.
Na vele malen (duur) contact te hebben gehad ben ik het nu spuugzat om steeds weer van het kastje naar de muur gezonden te worden.
Ze beloven steeds dat ze terug bellen en dat gebeurd niet.
Ze komen gewoon de verplichtingen niet na,en in de voorwaarden staat dat ik ze 3 maanden de tijd moet geven om het te herstellen dit is toch belachelijk.
Ik weet even niet hoe nu te handelen daarom vraag ik om raad !!!
Help Help Help !!!!!!!![/b]

brui2957

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door brui2957 »

Tip,
Neem een ander,Ik heb trouwens genoeg van al die providers met beloften die ze niet waar maken.

Heb 2 weken terug al een brief ontvangen van een incassobureau betreft speedlinq.
Ik heb ze een vriendelijk mailtje verzonden dat Speedlinq mijn rug op kan en ik zie ze wel in de rechtbank.Honderden euro,s lichter en in een jaar nog geen 2 maanden een werkende verbinding,terwijl ik internetondernemer ben.

Speedlinq weet al mijn tegenvordering,is trouwens hoger als hun vordering\

Gesloten