LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPEEDLINQ

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Naatjuhhh!

SPEEDLINQ

Ongelezen bericht door Naatjuhhh! »

Beste mensen begin niet aan Speedlinq want; ik heb nu bijna 1 jaar een contract bij Speedlinq (wat gelukkig bijna is afgelopen) en het heeft me echt seriues zwaar geld gekost omdat ik constant de help desc moest bellen met mijn 06 prepaid omdat wel 2x in de maand de telefoon het niet deed, Tel uit je winst.. met 06 naar Speedlinq bellen 70cent per minuut + de kosten van je mobile telefoon, ik ben het ook echt spuug zat met die lui en wil iedereen waarschuwen WEET WAAR JE AAN BEGINT!!!! internet heeft er een keer uitgelegen wegens een storing tsja dat kan gebeuren toch maar bij mij duurde het al 2 weken heb wel 4 keer moeten bellen tot dat ik WEER geen btg meer had, toen ik eindelijk weer kon bellen (met me 06 omdat tel er ook weer uit lag) was ik verplicht om me 06 voldoende op tewaarderen want moest via tel mijn pc weer in orde maken nou ik heb 4x moeten bellen en alle 4 de medewerkers vertelde het me anders dit alles heeft me bijna 70,- gekost erg of niet! Ik zou ook echt blij zijn dat ik er van verlost ben.

queenfan

Re: SPEEDLINQ

Ongelezen bericht door queenfan »

leuk, maar Speedlinq bestaat niet meer is tegenwoordig Telfort geworden.

en daarbij oud nieuws

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

leuk, maar Speedlinq bestaat niet meer is tegenwoordig Telfort geworden.

en daarbij oud nieuws

Naatjuhhh!

Ongelezen bericht door Naatjuhhh! »

Oud nieuws?.... Nou Telfort is net zo'n zooitje.... Heb nu weer me telefoon er uit liggen dus het heeft er niks mee temaken of het nou Speedlinq is of Telfort ze deugen allebij NIET! Mijn contract is gelukkig bijna afgelopen en zal nu dus ook echt geen moeite meer doen om me telefoon weer in orde tekrijgen, Dusss mensen kom aub niet met positief nieuws over Telfort want ik heb het helemaal gehad met ze!!!!

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mijn contract is gelukkig bijna afgelopen en zal nu dus ook echt geen moeite meer doen om me telefoon weer in orde
Ik adviseer aangetekend met ontvangstbevestiging op te zeggen. Kopie van brief + kopie van rode kaart waarmee u de automatische incasso opzegt in dossier.
Ik ben half jaar bezig geweest om opzeggen rond te krijgen bij Telfort na opzeggen bij 12move wat ingelijfd was in December vorig jaar.

Iemand had $REMOVED$ cijfers$ gezet op de plaats waar mijn gebruikersnaam had gestaan en zo leefde ik voort bij Telfort, waar ik nu dankzij bemiddeling van KPN.COM afd Klantencontact vanaf ben.

Gesloten