| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sport
sport
Ik heb via internet aangemeld bij sportpartner voor 1 maand. op Op 22 februari 2013 om 9.05 is mij bevestig dat ik lid werd.
Er is toen gelijk 59,40 van mijn rekening afgeschreven ipv. 9,90 . Ik heb geen machtiging afgegeven om dit bedrag van mijn rekening af te halen.
Op dezelfde dag op 22 februari 2013 om 13.17 heb ik mij afgemeld, daar heb ik inmiddels ook bericht van mogen ontvangen, dat ik ben afgemeld van de site .
En een email gestuurd met de site dat dit niet klopt. Ik ontvang een email terug met deze woorden :
Beste mevrouw
Was het niet helemaal duidelijk vond je? Er stond 6 maanden voor 9,90
per maand, te betalen 1 termijn voor de hele periode. (en niet in kleine
flauwe lettertjes onderaan hoor). Maar als jij aangeeft dat dat niet
duidelijk was, geloof ik dat wel hoor (waarom zou ik dat niet doen). Wat
ik kan doen is je lidmaatschap omzetten in een maand lidmaatschap en het
verschil aan je terugstorten.
Zeg het maar. Zal ik dat in orde maken voor je?
met sportieve groet,
Sanne
het sportpartner team
Dit hele verhaal hierboven heb ik gereageerd en gezegd accoord voor 1 maand ondanks dat ik na
3,5 uur lid ben, heb afgemeld. Tot nu toe heb ik meerdere malen mails gestuurd, en er is geen enkele reactie.
Ik ging op internet en zocht of er negatieve ervaringen waren met deze site. Bleek wel zo zijn, ik ben niet alleen diegene die gedupeerd ben. Afmelden is me gelukt, maar wat ik verder lees op de site, heeft mij ertoe aangezet om net zoals sommige mijn bank rekening te blokkeren, een algehele blokkade op te zetten. Navraag bij de bank die voor mij zal achterhalen bij deze sport of er een machtiging is afgegeven voor 59,40. Ik heb geen machtinging afgegeven. Dus nu even afwachten hoe het zit. Op de klachtensite lees ik dat meerdere mensen last hiervan hebben. Wat kan ik hier aan doen, om alsnog mijn geld terug te krijgen. Het mailtje bovenaan van de site, heb ik beantwoord dat ik accoord mee ga, dat zij de rest van de geld terugstort en alleen 9,90 mag afhalen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Voel me hierbij zo opgelicht. ik stuur elke dag een email zij reageren helemaal niet. Wat te doen!!!
Er is toen gelijk 59,40 van mijn rekening afgeschreven ipv. 9,90 . Ik heb geen machtiging afgegeven om dit bedrag van mijn rekening af te halen.
Op dezelfde dag op 22 februari 2013 om 13.17 heb ik mij afgemeld, daar heb ik inmiddels ook bericht van mogen ontvangen, dat ik ben afgemeld van de site .
En een email gestuurd met de site dat dit niet klopt. Ik ontvang een email terug met deze woorden :
Beste mevrouw
met sportieve groet,
Sanne
het sportpartner team
Dit hele verhaal hierboven heb ik gereageerd en gezegd accoord voor 1 maand ondanks dat ik na
3,5 uur lid ben, heb afgemeld. Tot nu toe heb ik meerdere malen mails gestuurd, en er is geen enkele reactie.
Ik ging op internet en zocht of er negatieve ervaringen waren met deze site. Bleek wel zo zijn, ik ben niet alleen diegene die gedupeerd ben. Afmelden is me gelukt, maar wat ik verder lees op de site, heeft mij ertoe aangezet om net zoals sommige mijn bank rekening te blokkeren, een algehele blokkade op te zetten. Navraag bij de bank die voor mij zal achterhalen bij deze sport of er een machtiging is afgegeven voor 59,40. Ik heb geen machtinging afgegeven. Dus nu even afwachten hoe het zit. Op de klachtensite lees ik dat meerdere mensen last hiervan hebben. Wat kan ik hier aan doen, om alsnog mijn geld terug te krijgen. Het mailtje bovenaan van de site, heb ik beantwoord dat ik accoord mee ga, dat zij de rest van de geld terugstort en alleen 9,90 mag afhalen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Voel me hierbij zo opgelicht. ik stuur elke dag een email zij reageren helemaal niet. Wat te doen!!!
Re: sport
Je hebt op de site van Vara Kassa al een recatie gekregen van "Sanne'...zou je daar niet even op reageren dan?
Je verhaal hier nog een keer dumpen is niet echt netjes aangezien "Sanne' al heeft voorgesteld je abbo om te zetten naar één maand en de rest terug te storten...terwijl ze daartoe helemaal niet verplicht is...
Bah!
Je verhaal hier nog een keer dumpen is niet echt netjes aangezien "Sanne' al heeft voorgesteld je abbo om te zetten naar één maand en de rest terug te storten...terwijl ze daartoe helemaal niet verplicht is...
Bah!
Ik heb geeeen reactie van haar gekregen, vreemd hoor, mijn email elke keer nagekeken. De enige email dat ze zal omzetten,die ik heb ontvangen? dat is niet gebeurd. Na deze email is er niks meer, zelfs is er niks op mijn rekening teruggestort. en trouwens ik ga niet met jou discusseren hierover. ik wacht op een bericht van Sanne.
Laatst gewijzigd door daicy1203 op 28 feb 2013 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
VioletPrue
En dan nog, los van het Kassa! verhaal.
Het is welgeteld zes dagen geleden dat de toezegging tot restitutie is gedaan.
U heeft sindsdien ook al meerdere mails gestuurd
Geduld bestaat niet meer?
Overigens zult u hen toch echt uw rekeningnummer hebben gegeven, anders was er nooit geld van uw rekening gehaald.
Dus er zal iets meer nuance in dit verhaal zitten.
Het is welgeteld zes dagen geleden dat de toezegging tot restitutie is gedaan.
U heeft sindsdien ook al meerdere mails gestuurd
Geduld bestaat niet meer?
Overigens zult u hen toch echt uw rekeningnummer hebben gegeven, anders was er nooit geld van uw rekening gehaald.
Dus er zal iets meer nuance in dit verhaal zitten.
-
VioletPrue
Ach wat flauw.daicy1203 schreef:geduld... pardon ze was wel snel om 59,40 binnen een paar minuten van mijn rekening af te halen. toch... afijn babbelse ik reageer hier niet meer op.
Ik stel mijn reactie bij:
Mevrouw/meneer, doe zo snel mogelijk aangifte, want dit kan echt niet.
Zo, voelt u zich nu beter?
Serieus, een beetje geduld zou niet misstaan.
daicy1203 schreef:Ik heb geeeen reactie van haar gekregen, vreemd hoor, mijn email elke keer nagekeken. De enige email dat ze zal omzetten,die ik heb ontvangen? dat is niet gebeurd. Na deze email is er niks meer, zelfs is er niks op mijn rekening teruggestort. en trouwens ik ga niet met jou discusseren hierover. ik wacht op een bericht van Sanne.
Je gaat niet in discussie maar dumpt wel je vraag hier? Wat wil je eigenlijk? Dat we in het gelid gaan staan en je braaf allemaal gelijk geven?
ga naar Cuba of Noord-Korea.....
Als je zo tekeer gaat kan ik Sanne maar één advies geven: Hou deze praatjesmaakster maar aan haar contract!
By the way, Sanne heeft je op 25 februari, dus DRIE dagen geleden een reactie gestuurd:
Van: [email protected]
Datum: 25-2-2013 21:48:47
Aan: xxxx
Onderwerp: Re: kklacht teveel afgeschreven.
Beste mevrouw L.,
met sportieve groet,
Sanne
het sportpartner team
Je hebt natuurlijk al gereageerd...? Toch....niet...
3 dagen geleden heeft ze gereageerd en jawel ik heb ook geen reactie op terug gekregen.Het was ineen keer stil. trouwens by the way, dit loopt bij andere mensen ook al vanaf 2010. Ook veel problemen, las ik achteraf. Dus waarom neem je geen kijkje bij klachten en review van mensen bij die site. Dan lees je ook van iedereen.
tja ze reageren gewoon niet. Ik vind dat dit uitgezocht zou moeten worden, trouwens niet ik alleen, meerdere mensen. je wordt opgelicht. Sommige mensen hebben zich afgemeld en nog steeds worden hun rekenening geplunderd. Voordat je je verder gaat opwinden en over vakantie praat, ga maar eens even naar hun site en lees maar al die verhalen vanaf 2010. succes.
tja ze reageren gewoon niet. Ik vind dat dit uitgezocht zou moeten worden, trouwens niet ik alleen, meerdere mensen. je wordt opgelicht. Sommige mensen hebben zich afgemeld en nog steeds worden hun rekenening geplunderd. Voordat je je verder gaat opwinden en over vakantie praat, ga maar eens even naar hun site en lees maar al die verhalen vanaf 2010. succes.
Beste radar ,
dit is de reden dat ik U schrijf. Oog hebben voor diegene die vanaf 2010 leden waren van infosportpartner.
Als U dit leest, wil ik U vragen naar de site te gaan met klachten over infosportpartner.
Dan leest U dat vanaf 2010 de problemen nog steeds niet zijn verholpen, ondanks als ik zo lees dat sommige van die leden, zich hebben afgemeld.
eventueel serieuze antwoorden of hulp bereikbaar via facebook.
dit is de reden dat ik U schrijf. Oog hebben voor diegene die vanaf 2010 leden waren van infosportpartner.
Als U dit leest, wil ik U vragen naar de site te gaan met klachten over infosportpartner.
Dan leest U dat vanaf 2010 de problemen nog steeds niet zijn verholpen, ondanks als ik zo lees dat sommige van die leden, zich hebben afgemeld.
Ik denk, gezien uw manier van reageren u weinig of geen serieuze antwoorden zult krijgendaicy1203 schreef:Beste radar ,
Laatst gewijzigd door puma73 op 28 feb 2013 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
flauwe lettertjes onderaan hoor).
Als dit zo is ligt het probleem bij jezelf en kan Radar niks voor je doen. Helaas staan er geen tarieven op de site, die krijg je pas te zien als je je gratis aanmelding upgrade. Kan het dus niet nakijken.
Voor de volgende keer is het handig om een printscreen van een aanmelding te maken.
flauwe lettertjes onderaan hoor).
Als dit zo is ligt het probleem bij jezelf en kan Radar niks voor je doen. Helaas staan er geen tarieven op de site, die krijg je pas te zien als je je gratis aanmelding upgrade. Kan het dus niet nakijken.
Voor de volgende keer is het handig om een printscreen van een aanmelding te maken.