LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] superweb1

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rob873

superweb1

Ongelezen bericht door rob873 »

Ik heb ook een aanmaning gehad van superweb i.v.m met mijn superextravoordeel abonnement. Ik heb online aan superweb via mijn oude username (die ik nog wist) mijn vergeten wachtwoord van toedertijd opgevraagd. Die bleek dus nog te bestaan. Toen ik inlogde kreeg ik dus een bestaande superextravoordeel account. Ook heb ik toen mijn webmail op de site van superweb geopend. Tot mijn verbazing lukte dat ooken ik zag dat ze vorig jaar online een faktuur hadden verzonden via mijn online email adres van superweb. Om dat ik inmiddels al een ADSL verbinding had, heb ik die mail dus nooit gezien. Mijn idee is dat een ieder even moet nagaan of zij ook nog een bestaande account bij superweb hebben. Dus mijn account van toen is niet omgezet in een gratis account zoals beweerd werd maar is blijven dooropen.

joop100

Re: superweb1

Ongelezen bericht door joop100 »

u bent de enigste niet die slachtoffer van hun beleid zijn ik heb bijna hetzelfde aan de hand ik stuurdde hen afschriften van mijn e-mails met hun kreeg toen bericht terug dat zij door techn.storihg deze kwijt waren dus nogmaals gezonden met de vraag of zij mij voor 2 maart j.l. willen berichten op welke gronden zij een vordering menen te hebben als antwoord krijg ik tot 2 maal van incassobericht van te betalen [ met de verhoging van incassokosten van e 35,66 naar ruim e 70.-] voor 15 mei a.s. bij geen betaling wordt dit aanzienlijk hoger door gerechtskosten +weer incasso.Geen reclame voor deze manier. Zijn er meer mensen met klachten dan kunnen wij gezamenlijk misschien iets doen iets voor radar om daar behulpzaam bij te zijn?

wik

Ongelezen bericht door wik »

Dag.

Ook ik heb spook incasso nota's gekregen van Superweb

70,88

Hopelijk gaat Radar er iets mee doen?

Groet
Wik

resp00198219

Ongelezen bericht door resp00198219 »

kijk ook maar eens bij programma kassa hoeveel mensen ook daar dezelfde problemen hebben!

Klaagbus.nl

Ongelezen bericht door Klaagbus.nl »

Het gesprek met Superweb (Dhr. van Beek) vindt u hier: www.klaagbus.nl/mp3/59.php

Mochten er nog vragen/klachten zijn dan kan men direct contact opnemen met Superweb via: info@superweb.nl

Vragen worden binnen 24 uur beantwoord zoals op hun website te lezen is.

Groeten,

Jeroen Otten
Klaagbus.nl

Gesloten