LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Switch zou vanaf nu het enige consoleconcept van Nintendo moeten zijn

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
SedowsGomes

Switch zou vanaf nu het enige consoleconcept van Nintendo moeten zijn

Ongelezen bericht door SedowsGomes »

Het schakelconcept is geniaal en Nintendo moet er gewoon op voortbouwen, zoals PlayStation met hun consoles deed. Het is voor hen een succes gebleken. Dat zou een kans voor Nintendo zijn om hun hoofd niet te breken door na te denken over hun "Volgende innovatie", maar eerder hun energie te richten op het verbeteren van hun online ecosysteem, de kracht van hun consoles en de kwaliteit van hun games. Ik wil dat Nintendo het volgende niveau bereikt en ik heb het gevoel dat ze dat alleen kunnen doen als ze voortbouwen op wat ze al hebben en een beetje langzamer gaan werken met de "innovatie".
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jan 2020 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Punt verwijderd in titel

HADES2001

Re: Switch zou vanaf nu het enige consoleconcept van Nintendo moeten zijn

Ongelezen bericht door HADES2001 »

okay, maar wat wil je met dit topic bereiken? (denk niet dat de designers van nintendo op het radar forum zitten)

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ik wil ook wel eens wat, maar om dat op een consumentenforum neer te zetten gaat wat ver.

SedowsGomes

Ongelezen bericht door SedowsGomes »

SedowsGomes schreef:
03 jan 2020 16:19
Het schakelconcept is geniaal en Nintendo moet er gewoon op voortbouwen, zoals PlayStation met hun consoles deed. Het is voor hen een succes gebleken. Dat zou een kans voor Nintendo zijn om hun hoofd niet te breken door na te denken over hun "Volgende innovatie", maar eerdehun energie te richten op het verbeteren v whatsapp web 192.168.0.1 routerloginan hun online ecosysteem, de kracht van hun consoles en de kwaliteit van hun games. Ik wil dat Nintendo het volgende niveau bereikt en ik heb het gevoel dat ze dat alleen kunnen doen als ze voortbouwen op wat ze al hebben en een beetje langzamer gaan werken met de "innovatie".

issue solved!!

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Sandra?

Gesloten