LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mama-monique

T-MOBILE

Ongelezen bericht door mama-monique »

we hebben problemen met het opzeggen van het abonement van t-mobile.
20 april hebben we een aangetekende brief verstuurd met ontvangst bevesteging.
deze is 21 april getekend.
Tot onze grote verbazing moeten we tot 24 aug betalen
toen we belde om te vragen hoe ze bij deze datum kwamen werdt ons verteld dat ze gewoon 3 maand opzegging hadden (na ons idee is dit 2 maand maar goed).
maar dan nog bij mij is het dan mei juni en juli en geen aug.
nee wist de heer aan de telefoon te vertelen het was niet voor 1 mei opgezegt dus aug was de opzegging
toen ik hem vertelde dat we een aangetekende brief hadden van 21 april zij hij.
dat doet er niet toe de datum gaat pas in als wij het hebben verwerkt ja daaaaaaaaaaaaaaaaaag en mijn naam is haas.
dus we gaan dit tot de bodem uitzoeken of dit zomaar kan

(p.s. sorry voor de schrijffouten ik heb namelijk dislectie)

jor

Re: T-MOBILE

Ongelezen bericht door jor »

De opzegtermijn bij T-Mobiel is wel 3 maanden.

http://www.opzeggen.nu/index.php?option ... Itemid=126
T-Mobile Afdrukken E-mail
Uit veiligheidsoverwegingen kan T-Mobile je opzegging helaas niet per e-mail of telefonisch verwerken. Om je T-Mobile contract te beeindigen heeft T-Mobile je handtekening nodig. Zoals vermeld in artikel 10.02 van de algemene voorwaarden T-Mobile abonnee vraagt T-Mobile je de beeindiging van je contract schriftelijk of per fax door te geven aan T-Mobile.

T-Mobile hanteert een opzegtermijn van 3 maanden. Vermeld in de brief je naam- en adresgegevens en je mobiele telefoonnummer. En de dag waarop je het contract wilt beeindigen.
Maar goed, dan nog zou het op 20 juli afgelopen moeten zijn.Als je dus een bewijsje hebt van de aangetekende brief zou dat de einddatum moeten zijn.Die helpdesk-medewerker praat onzin, de datum op jou ontvangst-bewijs is de datum die zij moeten aanhouden en je hebt dus verder niets te maken wanneer dat intern verwerkt is.

Mvg Jor.

Gesloten