LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tel Sell houdt zich niet aan eigen voorwaarden.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
F.J.Naterop

Tel Sell houdt zich niet aan eigen voorwaarden.

Ongelezen bericht door F.J.Naterop »

Via Internet Tel Sell op 24-06-'08 een PetVac besteld. Volgens hun eigen voorwaarden hebben zij €88,85 op 14-07-'08 correct binnen 3 weken met m'n machtiging van m'n bankrekening afgeschreven.
In hun voorwaarden staat dat zij na ontvangst van het bedrag binnen 7 dagen het
product zullen afleveren. 30-07-'08 dus ruim een week nadat afgeleverd had moeten worden, heb ik tel. kontakt gezocht met Tel Sell.
Gevraagd waarom het door mij bestelde product nog niet afgeleverd was.
Het antwoord was,: Er is een fout gemaakt, U kunt Uw bestelling pas over ruim 2 weken verwachten want wij heb dit product niet eerder binnen.
Gevraagd of zij dan al geld van m'n bankrekening hadden mogen halen werd afgedaan met,: dat was inderdaad niet in overeenstemming met de voorwaarden.
Gevraagd wat men hieraan wilden doen, bv. geld terugstorten werd negatief beantwoord.
Het was de eerste keer dat ik bij dat bedrijf wat gekocht beb en tevens de laatste keer.
Zijn er nog meer van dergelijke klachten over dit bedrijf :?:

TdeHond

Re: Tel Sell houdt zich niet aan eigen voorwaarden.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Op grond van dit artikel in de AV is er denk ik niets aan te doen:
"5.4. Overschrijding van de aangegeven levertijd geeft de klant geen recht op vergoeding van enige door de klant geleden of te lijden schade."

Evy11

Re: Tel Sell houdt zich niet aan eigen voorwaarden.

Ongelezen bericht door Evy11 »

U heeft misschien de commotie rondom Telsell gemist eind 2007 / begin 2008. Ze zijn nl. failliet gegaan en hebben een 'doorstart' gemaakt, oftewel dezelfde mensen zijn doorgegaan op een andere locatie.
Maar mijn advies is "Nooit meer doen"kopen bij Telsell..Wat u te horen krijgt zijn smoesjes..deze werden vóór het faillisement precies zo verteld. Toen hadden ze het geld nodig omdat ze niets meer hadden zo vlak voor de schuldeisers op se stoep stonden. De klantenservice mensen worden op hun huid gezeten door een tyrannieke 'supervisor.'
U mag heel blij zijn als u uw produkt geleverd krijgt..het zal even duren ben ik bang...Dan maar hopen dat het werkt!! Want geld terug is net zo'n gebed zonder eind. Voor een ieder die dit nog meer leest. Het is allemaal net zo erg als u denkt en zoniet nog veeel erger...echt!! Bellen kost overigens 35 cent per minuut en u krijgt vooropgelegde smoesjes te horen.

Gesloten