| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 internet (ZonNet) verbinding
-
Rolandroland
Tele 2 internet (ZonNet) verbinding
Het modem was kapot gegaan. Nu wilde ik een nieuwe modem van Tele 2. Alleen die krijg ik niet. Tele 2 kan het wel doen maar dan moet ik een nieuwe ADSL abonnement gaan bestellen. Volgens Tele 2 zou ik nog gebruik maken van het oude ADSL netwerk. Daar zouden meer storingen in zitten e.d. Verder wordt dit netwerk niet meer actief ondersteund. Ik heb een KPN Belbudget in combinatie met ZonNet ADSL voor € 20,= euro per maand. Volgens Tele 2 zou dit niet kloppen en betaal ik aan de KPN ook € 20,= euro omdat Tele 2 via de KPN draden gaan. Dat verhaal komt mij niet bekend voor. Ik betaal voor de KPN draden t.b.v. het Belbudget abonnement.
Klopt het verhaal over ADSL oud en ADSL ++ netwerk?
Klopt het verhaal over ADSL oud en ADSL ++ netwerk?
Re: Tele 2 internet (ZonNet) verbinding
Bij de oude abonnementen van Zon (nu Tele2) had je een KPN-telefoonaansluiting en daaroverheen een ADSL-abo van bijv. Zon. Het klopt inderdaad dat je nu een nota krijgt van KPN voor het telefoon-abo en een nota van Tele2 (Zon) voor het ADSL-abo. Kijk maar na in je administratie.
Daar de gewone ADSL-abo's inderdaad niet meer door Tele2 ondersteund worden kunnen zij geen modems meer daarvoor leveren. Je kunt wel overstappen naar internet+bellen van Tele2.
voor € 30,00 per maand (kijk op www.tele2.nl voor eventuele acties) en dan vervalt het KPN-telefoon-abo omdat alles dan via het Tele2-netwerk loopt.
Daar de gewone ADSL-abo's inderdaad niet meer door Tele2 ondersteund worden kunnen zij geen modems meer daarvoor leveren. Je kunt wel overstappen naar internet+bellen van Tele2.
voor € 30,00 per maand (kijk op www.tele2.nl voor eventuele acties) en dan vervalt het KPN-telefoon-abo omdat alles dan via het Tele2-netwerk loopt.