Vorig jaar, november 2007 ging bij mij in werking via tele 2 bellen + internet ( tele 2 compleet 4 mbit) in werking voor E- 19,95 per maand. Na een half jaar word dit 29,95 per maand dat is juni a.s. Nu wilde ondergetekende upgraden naar een 20 Mbit verbinding vanaf juni maar nu komt het: Het kan niet Ik moet eerst de 2 jaar volmaken, opzeggen en een nieuw abbonnement afsluiten !! >? Wel kan ik omschakelen naar een abonnemt,ent met TV erbij t.b.v plus minus E-45,00 waar ik echt niet op zit te wachten omdat ik via Canal + een ruim abonnement heb met alles erop en eraan, wat mij goed voldoet. Dit riekt naar koppelverkoop ten meer omdat mij is beloofd bij aanmelding na een half jaar (vanaf november 2007) te kunnen omschakelen naar een 20 Mbit verbinding. Nu zegt men: "Het kan niet, wat het abonnement bestaat niet meer."
G.M. van der Made [email protected]
31-03-2008
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 Klantvriendelijkheid + Afspraken niet nakomen
Tele 2 Klantvriendelijkheid + Afspraken niet nakomen
Laatst gewijzigd door made23 op 31 mar 2008 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tele 2 Klantvriendelijkheid + Afspraken niet nakomen
Kan je bewijzen dat je belooft is dat je over zou kunnen schakelen naar 20Mbit na een half jaar? Als dat zo is dan kun je dwaling bewijzen waardoor de overeenkomst vernietigt wordt. De kosten die je aan kwijt bent kun je dan terug vorderen als zijnde onverschuldigd betaald en de provider kan op die manier zaken als de modem terug vorderen. Echter de abo kosten zul je om logische redenen niet kunnen vorderen.
De bewijzen zijn natuurlijk weer zwart op wit niet te leveren. Eerst wilde ik direkt al de aanbieding nemen waarbij ze ook nog een laptop weggaven maar ik wilde gewoon telefoneren via tele 2 en een internet vebinding Bij de start was dit 19,95 per maand. Naar een half jaar wordt dat 29,95. De snelheid werd dus 4 MB Bij navraag werd mij belooft dat ik na een half jaar dit wel kon omzetten naat een 20Mb verbinding voor de prijs van E-39,95 Dit zijn echter dus mondelinge toezeggingen die later moeilijk te bewijzen zijn. Het valt me echt tegen van tele 2 want over de verbinding zowel telefoon als internet heb ik eigenlijk niets te klagen. Alleen wil ik graag dat men zich aan de afspraak houd en tegen een meerbedrag mijn verbinding wil updaten zonder mij een TV abbonnement door de strot te willen duwen. ( smaakt niet )
Zo mogelijk zit er op dit moment niet een kundig persoon bij de helpdesk, ik weet het niet. Ik vind het allemaal niet zo netjes.
Groetjes GM
Zo mogelijk zit er op dit moment niet een kundig persoon bij de helpdesk, ik weet het niet. Ik vind het allemaal niet zo netjes.
Groetjes GM
-
WebServiceTele2
Het is wel degelijk mogelijk om een pakket te nemen met 20 Mb voor 29,95 euro per maand. De klantenservice van Tele2 kan u hiervoor aanmelden.
Met vriendelijke groeten,
Namens Webservice Tele2, een medewerker van Tele2.
Met vriendelijke groeten,
Namens Webservice Tele2, een medewerker van Tele2.
Laat Tele 2 mij dan direkt bellen 058-2135131 en maakt deze bewering WAAR !!!
Hedenmorgen is G.M. van der Made door de klantenservice van Tele 2 gebeld en wordt per 16 April het gevraagde ingewilligd waarmee de meningsverschillen nu opgelost zijn. Hulde voor de leidinggevende(n) van de klantensevice, dat het nu helemaal goed gaat komen.
Een positief einde dus
Met vriendelijke groet
G.M. van der Made te Leeuwarden
Een positief einde dus
Met vriendelijke groet
G.M. van der Made te Leeuwarden