Beste mensen,
Ik heb 16 maart een abo genomen op Tele2 compleet.
Het zou eerst op 13 april worden opgeleverd. Een week later op 20 april, toen op 23 april, maar uiteindelijk is alles op 7 april werkend opgeleverd.
Ik had op 16 maar het forum hier gelezen, maar toch de gok genomen (tele2 is groot immers).
Het heeft dus gewerkt.
Robert
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2
-
Re: Tele 2
Wat heeft er gewerkt?Het heeft dus gewerkt.
Wat bedoel je daar mee?(tele2 is groot immers).
Je hebt het forum gelezen en je bent er toch ingestonken, dan moet je straks niet komen klagen als het niet (meer) werkt. Dan zul je zien dat al die posts over slechte service inderdaad kloppen.
Wacht maar tot je telefoon bij KPN wordt weggehaald. Durf een wedje te maken dat je daarna niet meer zo positief zult zijn.
En hoe zit het met je snelheid. Wat komt er uit bij download van deze file (je hoeft niet tot het einde te wachten maar totdat de snelheid zich stabiliseert) ?
Tele2 is inderdaad groot in het buitenland, en laag met prijzen,
Maar..., de serviceverlening?, hoe zou het daar mee staan?,
Reken er op wanneer je problemen krijgt, dat je ook écht problemen kan krijgen!,
Met service verlening gaan de "goedkope" providers vaak het schip in, met als gevolg ontevreden klanten!,
Ook de theoretische snelheid van het TELE2 ADSL abonnement kan grote verschillen vertonen met de werkelijke snelheid!,
De snelheden zijn vaak veel en dan ook veel lager dan de opgegeven snelheden!, en de kans dat je weer eens geen internet hebt, is bij deze providers een stuk groter dan het vertrouwde maar helaas wat dure KPN,
Hou er maar rekening mee dat je met het ADSL van Tele2 er sterk op achteruit gaat dan het vertrouwde KPN!,
Het is maar net wat je wilt, voor een duppie op de eerste rang zitten, of iets duurder uit zijn, en dan kwaliteit krijgen!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Maar..., de serviceverlening?, hoe zou het daar mee staan?,
Reken er op wanneer je problemen krijgt, dat je ook écht problemen kan krijgen!,
Met service verlening gaan de "goedkope" providers vaak het schip in, met als gevolg ontevreden klanten!,
Ook de theoretische snelheid van het TELE2 ADSL abonnement kan grote verschillen vertonen met de werkelijke snelheid!,
De snelheden zijn vaak veel en dan ook veel lager dan de opgegeven snelheden!, en de kans dat je weer eens geen internet hebt, is bij deze providers een stuk groter dan het vertrouwde maar helaas wat dure KPN,
Hou er maar rekening mee dat je met het ADSL van Tele2 er sterk op achteruit gaat dan het vertrouwde KPN!,
Het is maar net wat je wilt, voor een duppie op de eerste rang zitten, of iets duurder uit zijn, en dan kwaliteit krijgen!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Hoi consumentt,
2. Ik kan bellen en gebeld worden.
3. Ik kan internetten via mijn ADSL lijn.
De snelheid varieert van 200 kByte / s tot 500 kByte /s afhankelijk van de site. Die 500 kByte / s komt volgens mij overeen met de beloofde 4 Mbit / s.
4. Tele2 heeft mijn KPN aansluiting opgezegd en KPN heeft deze opzegging bevestigd en eindfactuur gestuurd.
Verder kan ik niet spreken over de ervaringen van anderen. Het enige wat ik zeg, is dat mijn ervaring met tele2 tot nu toe goed is.
groeten,
Jan Stekelman
1. Ik heb een aansluiting gekregen binnen de opgegeven verwachte termijn.Wat heeft er gewerkt?
2. Ik kan bellen en gebeld worden.
3. Ik kan internetten via mijn ADSL lijn.
De snelheid varieert van 200 kByte / s tot 500 kByte /s afhankelijk van de site. Die 500 kByte / s komt volgens mij overeen met de beloofde 4 Mbit / s.
4. Tele2 heeft mijn KPN aansluiting opgezegd en KPN heeft deze opzegging bevestigd en eindfactuur gestuurd.
Verder kan ik niet spreken over de ervaringen van anderen. Het enige wat ik zeg, is dat mijn ervaring met tele2 tot nu toe goed is.
groeten,
Jan Stekelman
begint op zeshonderd-zoveel en stabiliseert naar 487 kBit/s.En hoe zit het met je snelheid. Wat komt er uit bij download van deze file (je hoeft niet tot het einde te wachten maar totdat de snelheid zich stabiliseert) ?
groeten,
Robert
mag ik van die Bit nog Byte maken?......
dat is namelijk wel zo....
sorry voor het foutje
Robert
dat is namelijk wel zo....
sorry voor het foutje
Robert
-
@stekelman
Je bent een mazzelaar.
Het lijkt bij T2 wel dat het of werkt (zo hoort het dus)
of dat het niet werkt en dan met dezelfde klachten als bij iedereen met klachten. En die klachten worden dan ook allemaal op dezelfde manier afgehandeld (niet dus).
Is dit misschien te matchen met Tele2 klanten op het Versatel netwerk versus Tele2 klanten op het KPN netwerk?
Snelheid van 4Mbit of 20MBit = Versatel
0,5 1 2 Mbit zijn van het andere netwerk (zou 1,5 3 en 6 Mbit moeten zijn). Op het laatste netwerk zat ik met digitaal pakket, nu compleet lite genoemd.
Dat T2 en KPN elkaar steeds in de haren vliegen is dat misschien de reden dat dat netwerk niet goed werkt en dat er niets aan de problemen gedaan wordt omdat KPN niet meewerkt? Ik zie misschien spoken maar dat nummerportering zo lang duurde en dat de snelheidsverhoging niet kwam zijn dat geen tekenen dat ik gelijk heb?
Je bent een mazzelaar.
Het lijkt bij T2 wel dat het of werkt (zo hoort het dus)
of dat het niet werkt en dan met dezelfde klachten als bij iedereen met klachten. En die klachten worden dan ook allemaal op dezelfde manier afgehandeld (niet dus).
Is dit misschien te matchen met Tele2 klanten op het Versatel netwerk versus Tele2 klanten op het KPN netwerk?
Snelheid van 4Mbit of 20MBit = Versatel
0,5 1 2 Mbit zijn van het andere netwerk (zou 1,5 3 en 6 Mbit moeten zijn). Op het laatste netwerk zat ik met digitaal pakket, nu compleet lite genoemd.
Dat T2 en KPN elkaar steeds in de haren vliegen is dat misschien de reden dat dat netwerk niet goed werkt en dat er niets aan de problemen gedaan wordt omdat KPN niet meewerkt? Ik zie misschien spoken maar dat nummerportering zo lang duurde en dat de snelheidsverhoging niet kwam zijn dat geen tekenen dat ik gelijk heb?