Hallo allemaal,
Ik lees hier allemaal verschillende reacties maar krijg een beetje het idee dat de werking van de paketten ook aan de regio ligt.
Kan iemand mij vertellen hoe het er in Alkmaar voor staat?
Ik zit er aan te denken om een TELE2 tv compleet (tv+internet+telefonie) pakket te nemen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 tv compleet
-
Re: Tele 2 tv compleet
relatief gezien lees je hier veel klachten...
maar dat is bij elke forum zo...
je leest nooit dat een provider goed is, want dat is normaal wat een mens kan verwachten....
onlangs is zelfs @Home in de prijzen gevallen en geprezen door veel internetgebruikers....
als je hier leest, dan is het slecht gedaan met @Home...
maar dat is bij elke forum zo...
je leest nooit dat een provider goed is, want dat is normaal wat een mens kan verwachten....
onlangs is zelfs @Home in de prijzen gevallen en geprezen door veel internetgebruikers....
als je hier leest, dan is het slecht gedaan met @Home...
-
Er mogen fouten gemaakt worden door leveranciers, ook bij Internet ed.
Maar als er bij fouten, problemen, klachten blijkt dat je als klant maar moet afwachten tot men genegen is naar je te luisteren en vooral je fout, probleem of klacht op te lossen, dan wordt je geirriteer, kwaad en ontevreden.
En dat is het waarschijnlijk met alle klachten hier: ontevreden over de after sales, over de service.
Maar Tele2 staat op zoveel verschillende forums en met dezelfde klachten. Daar is dus structureel iets goed mis.
En @home heeft veel meer abo's. Statistisch zullen er dus meer klachten zijn, maar dat blijkt niet uit de forums, daar is T2 @home de baas.
Maar als er bij fouten, problemen, klachten blijkt dat je als klant maar moet afwachten tot men genegen is naar je te luisteren en vooral je fout, probleem of klacht op te lossen, dan wordt je geirriteer, kwaad en ontevreden.
En dat is het waarschijnlijk met alle klachten hier: ontevreden over de after sales, over de service.
Maar Tele2 staat op zoveel verschillende forums en met dezelfde klachten. Daar is dus structureel iets goed mis.
En @home heeft veel meer abo's. Statistisch zullen er dus meer klachten zijn, maar dat blijkt niet uit de forums, daar is T2 @home de baas.
Volgens mij staan ze van Tele2 helemaal niet op zoveel verschillende fora. Op elk forum is echter wel iemand te vinden die problemen heeft, en vaak zit er in dit probleem wel een kern van waarheid, echter is de klager op een punt dat er volgens hem/haar niets meer goed gedaan kan worden door dit bedrijf. Dit wil die persoon dan ook uitdragen, zo ook hier Consumentt die, soms tot vervelens aan toe, elke mogelijkheid aangrijpt om zijn mening maar duidelijk te maken.Maar Tele2 staat op zoveel verschillende forums en met dezelfde klachten. Daar is dus structureel iets goed mis.
Mij is altijd geleerd dat hoe harder en vaker je hetzelfde blijft roepen hoe minder indruk je boodschap maakt. Ik denk dat Consumentt nu zo vaak zijn mening heeft gegeven dat het tijd wordt dat hij een andere hobby zoekt.
En nee (voordat dit weer geroepen wordt), ik ben geen Tele2 medewerker of wat dan ook, ik ben een tevreden klant die Internet, telefonie en voetbal heeft. Het bevalt mij erg goed, ik heb in het begin wat problemen gehad, omdat ze me te vroeg hebben aangesloten, maar door geduldig en vriendelijk te blijven, en op de momenten waar nodig standvastig hebben ze alles heel goed opgelost.
Het kan dus wel, maar ja die verhalen hoor je hier niet, en als je ze wel plaats wordt je meestal weggehoond.
ik zou zeggen... kijk op www.vara.nl/kassa en dan klachten top 3
-
@bigjon
Voor jou te hopen dat alles blijft werken. Maar eigenlijk zou je ook sores met T2 moeten krijgen, dan zou je wel wat meer begrip hebben voor mensen die klagen over die belabberde zooi daar. En het is geen hobby van me om hier te schrijven. Ik had 100x liever een fatsoenlijke internet/telefoonaansluiting gehad.
@AnnePanne Die klachten top 3 had ik nog niet gezien. Eerst zat dat in de TV uitzending, jammer dat het nu een beetje verstopt zit in de "verlenging". Maar een 2e plaats voor T2 is niet onverwacht.
Voor jou te hopen dat alles blijft werken. Maar eigenlijk zou je ook sores met T2 moeten krijgen, dan zou je wel wat meer begrip hebben voor mensen die klagen over die belabberde zooi daar. En het is geen hobby van me om hier te schrijven. Ik had 100x liever een fatsoenlijke internet/telefoonaansluiting gehad.
@AnnePanne Die klachten top 3 had ik nog niet gezien. Eerst zat dat in de TV uitzending, jammer dat het nu een beetje verstopt zit in de "verlenging". Maar een 2e plaats voor T2 is niet onverwacht.
Ik vind alle negatieve publiciteit een beetje overdreven.
Tele2 compleet werkt bij bij al maanden prima.
Geen rekening kpn en upc meer.
Tele2 compleet werkt bij bij al maanden prima.
Geen rekening kpn en upc meer.