LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 adviseert andere provider?!?!
Tele2 adviseert andere provider?!?!
ik heb een gewone internetaansluiting bij versatel/tele2 en daar is niks mis mee, maar nu komt het: ik wil een compleet-lite pakket; daar heb ik me maanden terug voor aangemeld en na vele telefoongesprekken en e-mails sta ik bij de klantenservice niet in het bestand en moet ik me opnieuw aanmelden en bij de betreffende afdeling sta ik wél in het bestand en kunnen ze me niet aanmelden, afmelden, opnieuw invoeren of wat dan ook. Nu is mij door 2 telefonisten verteld dat ik dan maar een andere provider moet zoeken. Dit is toch ongelofelijk! Het vervelende is dat ik bij de meeste andere providers geen bereik heb voor adsl met telefonie. Iemand een tip?
-
Re: Tele2 adviseert andere provider?!?!
Mijn tip is: kies een andere provider bij wie dat eventueel wel kan of wacht er nog even mee. Dit contact met Tele2 geeft al aan hoe hun bedrijf werkt, iedereen praat langs elkaar heen, technisch en administratief hebben ze hun zaken niet op orde en hun service is gewoon slecht! Geloof me, ik heb het allemaal al meegemaakt en ben blij dat ik ervan af ben!
Brink,
Bel met 0900 241 1602 leg het nog eens uit en dan moet het goed komen.Als je in het bestand staat, kunnen ze je uitleggen wat er aan de hand is.
Bel met 0900 241 1602 leg het nog eens uit en dan moet het goed komen.Als je in het bestand staat, kunnen ze je uitleggen wat er aan de hand is.
Hoi Ravanitel,
Heb ook gebeld, maar ze sturen me steeds naar een ander telefoonnummer en ze kunnen op geen enkele manier volgens eigen zeggen de fout herstellen.
Heb ook gebeld, maar ze sturen me steeds naar een ander telefoonnummer en ze kunnen op geen enkele manier volgens eigen zeggen de fout herstellen.
Ik heb een brief naar Tele2 Groningen gestuurd en ben binnen 2 dagen teruggebeld.Het blijkt dat volgens hen door een foute combinatie postcode/huisnummer ik geen aansluiting op mijn adres kan krijgen, dan kunnen ze geen goede verbinding garanderen.Ik zit zo in het bestand van de KPN en als hun het bestand wijzigen zou ik een aansluiting kunnen krijgen. Oke, wat niet kan gaat niet, kan ik mee leven; alleen jammer dat de eerste telefoniste mij vertelde dat het met compleet-lite wel kon. Maar goed we wachten maar af tot alles beter geregeld is bij de providers en ik wel bereik heb.
-
Als het "gesodemieter" al begint voor je een abo hebt. Je gaat dan toch zeker niet verder met dat T2. Of je moet een masochist zijn...